無心寫網

2014/10/07 10:41:53 網誌分類: 生活
07 Oct

今日心情唔靚,無心寫嘢:對政府失望、對年青人失望、對香港教育徹底失望、對香港前途冇期望!噓,冇期望、又何來失望?

借左網友阿Cat嘅網誌(一於做劉備,有借冇還),講吓我地啲阿毛嘅心聲:

一個阿毛心聲

 

我只係一個平凡嘅阿毛師奶,唔識政治亦從來唔關心,响我簡單嘅思維中,只要人人活得開心,生活平順咪皆大歡喜囉!理得佢邊個做皇帝!我估好似我咁心態嘅人都唔少架!或者有人會話咁係自私,我想請問聲,d為左達到自己目的,不理他人死活嘅政棍,鼓動年輕人上前線,自己仔女就匿埋享福,損人利己嘅,唔通就唔自私?

你可以話我冇大志,眼光短窄,唔睇將來,!今日都唔知聽日事,而家全世界都咁多天災人禍,隨時一個意外就bye bye!好似馬航單嘢,成機人仍然下落不明,係咪好化吖!

算吧喇!香港係福地嚟架!願大家珍惜!千祈唔好搞到重現64悲劇!呢個政府係傀儡嚟架咋,話唔到事架!阿爺一定唔會為左一個小小嘅香港妥恊,只怕最後學生,市民,政府都係輸家!

 

--------------------------------------------

 

昨日whatsapp傳來「佔港」各頭頭住址,呼籲市民佔佢地屋企,以其人之道還自其身!我唔知呢啲地址真確性?不過,我唔會再傳囉!理論上罪不及家人---你睇吓尋日響旺角訪問果位中三仔呀,佢父母都唔贊成佢「佔港」!有用咩?依家啲年青人,除左心口有個勇字,欠左critical thinking (獨立批判能力),教師話咩、佢就信咩;同輩話咩、佢又信咩........一聽倒為民主(連真民主係咩嘢都唔知),就認為係好嘢,一於衝...衝...衝...

 

香港人要怨嘅,怨英國人響徹出香港前開始攪果個所謂代議政制(1982),選區議會,鋪定晒路攪到今日咁嘅局面---頭果十年區議會選出嚟果啲區議員大比數係教師同社工:無法子!佢地因工作關係,容易接觸年青人(呢啲人最容易受影響)。咁咪死囉!做教師嘅,成日要開會,咁點呀?每次開會咪搵人代課囉!你諗吓,教學質素係咪每況愈下吖!。

 

跟住,呢啲人為左要繼續留低做區議員(收兩份人工,淨係要請代課:除笨有精),於是不斷同學生洗腦,你話吖,啲學生思想咪一面倒囉!

 

英國人又真係聽明,計啱晒時間---佢地一日留響度都保留委任制(因為佢地都知道全民選嘅、一定管唔掂),但係當佢地徹出後,便搵果兩個賣國賊,向香港政府施壓,說什麼冇普選、冇明天....尋日英國人仲走出嚟自圓其說,解釋何解徹出前唔俾民主香港人;哈哈!如果佢地真係咁諗,當年又唔應該推出代議政制呢樣嘢啦。

 

唉!真係吖,話左唔講、又講...(表情24)

 

回應 (2)
我要發表
2014/10/07 11:43:08 回覆

呢啲咪係佢地心目中嘅所謂「民主」囉!有晒行動:剃頭---以示無法無天!

2014/10/07 11:19:48 回覆

以前只有警察可以搜人車,而家睇住電視新聞上警車都要俾斑學生話搜就搜,d物資又話要經佢地檢查,斑差人都唔敢郁佢地,真係啼笑皆非,乜民主可以咁霸道嘅咩?

user