決心戒萍果

2014/10/08 12:47:20 網誌分類: 生活
08 Oct

曾經響網誌講過:一日一萍果,終生荼毒我!

不過,自問係一個有主見嘅人、亦係一個唔容易受不良資訊影響嘅人,所以,雖然過去因工作關係,每天都睇「生果報」(還有其他七八份報紙,所以好清楚邊份報紙傾向邊一邊),佢都影響唔倒我。

退休後,習慣每天買份「生果報」、每週買本「x週刊」。何解明知有毒都睇?我都講過,要知佢落咩嘢毒,先知道點樣解毒;再者,佢啲專欄有一兩位寫得幾好。

不過,近呢一個星期,每天打開份報紙睇吓個標題經已唔駛睇落去。雖然賣六蚊,但係六毫子都唔值!嘩,你話啲年青人睇左,係咪冇得醫吖?

我習慣每早買份「生果報」去茶餐廳食早餐,亦習慣將體育同馬經版拎出嚟俾茶餐廳伙記(因為佢地知我唔睇,曾經問我攞)。

阿德哥真眼利,佢拎走報紙果陣問:「咦!你唔睇(生果報)啦?」

 

我:「係呀!(生果報)太差啦!」

 

由即日起,罷買「生果報」、罷買「x週刊」!雖然佢志不在此---佢嘅存在係收左外國大把錢,以辦傳媒掩護身份,在香港進行反中亂港活動。今次佢成功啦!今回香港有排都醫唔番----將來可以靠邊個?

 

「佔港」人士冇嘢叻,最叻係扮弱者,成日話佢地手無寸鐵---手無寸鐵都可以封路就封路、查警車、查救護車就查車!呢個係咩嘢世界?講惡就得!

 

佢地仲講到凡係「反佔港」者皆為黑社會、個個都係收左錢做嘢!佢地冇收錢咩(除左部份傻仔/傻女,以為自己做緊英雄之外),你睇吓佢地啲資源多到用之不盡---冇水喉、冇外國勢力,得咩?

 

如果我係黑社會,我就搵班年青人(冇染金毛,表面純良,同佢地一模一樣嘅)陪佢地響旺角瞓街,趁入夜封住某人個口、一刀拮死佢,然後當冇事繼續瞓,第二朝仲要裝作發現兇案報警,咁警方就有排查啦!

 

把兇刀點處置?我都話要搵一班人咯,咁殺人兇器用完咪續個傳開去,丟入水渠度囉!不過,事前要確定條渠有水喎!否則會有指模。

 

嘩!係咪咁狼死呀?仲狼過隻狼!冇法子啦,我係良好市民,依家俾人迫良為娼咋!

 

我尋日先講過:罪不及家人!

 

不過,對啲唔係人嘅?又自當別論。請自便啦!

轉載:

其人之道治其身 佔領淫媒討公道

外國人話,以眼還眼,以牙還牙;而中國人就話,你做初一,我做十五。講法唔同,但意思都係一樣:以其人之道還治其人之身。嗱,淫賤黎成日煽動市民佔領呢度,佔領嗰度,搞到永無寧日,神憎鬼厭,點解受害者唔照辦煮碗,佔領淫賤黎屋企,佔領壹淫媒呢?

最近佔領行動令香港七國咁亂,損失慘重,表面上係佔中搞手及學生組織發起,其實明眼人都睇得出,淫賤黎至係幕後黑手。佢勾結外部勢力,企圖搞亂香港,顛覆內地,但就以「爭取民主」為名,迷惑咗部分市民尤其係青少年,成為政治炮灰。誤人子弟,罪大惡極,呢條數點計先!

唔係冤枉淫賤黎㗎,佢早前被踢爆透過美國人之手向泛民秘密獻金,近日又被揭發曾向台獨分子取經,仲話要以學生及婦孺作前鋒添,證明佢係呢場亂局嘅始作俑者。唔怪得佔中行動一開始,淫賤黎就赤膊上陣,由幕後走到前台,上竄下跳,成個小丑咁。而爛果報更加係日日煽風點火,造謠生事,唯恐天下不亂。

不過咁,群眾眼睛係雪亮嘅(你精佢唔呆,一早派定保鮮紙俾人遮住對眼)。隨着淫賤黎勾結外部勢力搞亂香港嘅政治陰謀曝光,受蒙蔽嘅市民開始覺醒,唔理爛果報點樣呼籲「一起撐下去」,參與佔領行動嘅市民愈來愈少,場面愈來愈冷清,睇怕淫賤黎都唔撐得幾耐咯。呢,幾日來都有團體到將軍澳壹淫媒總部示威,聲討淫賤黎以黑金政治煽動學生上街,擾亂社會秩序,影響市民生計。有人向淫賤黎嘅黑白照片掟蘋果及上香,祝佢早抖;有人直接向淫賤黎撒溪錢,祝佢一路好走。

正所謂,剃人頭者,人亦剃其頭。淫賤黎禍亂香江,搞到民不聊生,遭市民聲討係應有此報,問題係,佢一向厚顏無恥,你有你抗議,佢有佢亂港,根本係嘥氣。所以話,對付呢種無恥之徒,最好嘅辦法就係以其人之道還治其人之身,好簡單,佔中受害者不妨齊齊圍堵淫賤黎屋企同埋壹淫媒總部,令佢都嘗試吓走投無路嘅滋味,咁先至係真正報應吖嘛。老實講,圍堵淫賤黎屋企同埋壹淫媒總部話都冇咁易,可能幾百人就夠嘅喇,到時睇吓佢又點樣死撐!

一句講晒,慶父不死,魯難未已。香港之所以淪落到咁嘅地步,就係因為妖孽為患,淫賤黎興風作浪,壹淫媒反中亂港,市民有好日子過至奇。咪話功夫茶唔提醒吖,斬草須除根,擒賊須擒王,如果當局唔趁今次機會徹底剷除禍根,將搞亂香港嘅幕後黑手繩之以法,就算佔中行動結束,日後隨時春風吹又生嘅咋!

回應 (7)
我要發表
2014/10/09 08:41:15 回覆

383383:原來我都中左萍果毒----學左佢最叻無中生有、小小嘢誇到大大嚟講,語不驚人誓不休;呢啲係我個人意見,一定唔代表黑社會立場(嗱!我冇自認係黑社會呀。我好小心架啦---我講:假如....咁即係唔係啦);啲黑社會咁忍得,好叻呀!

Cat:撕裂家庭肯定有其事---我地呢啲捱大嘅一輩,十居其九唔會認同今次行為(唔係中國人果啲唔計、表面係中國人但係嫁左/娶左外國人嘅亦唔計、收錢做走狗嘅更加唔計....)

383383
383383 2014/10/09 07:27:38 回覆

哈…

買凶殺人?咁激!?

怒從心上起,惡向膽邊生。

原來,古有名言。

那些學生犯眾憎,與民為敵,還以為自己是救世主。吹漲!!!

 

如果爭取的所謂民主,不可以改善民生,不可以建設社會,這樣的民主,是市民想要的嗎?

學生們,清醒下啦!別與民為敵了。

 

2014/10/09 00:42:07 回覆

我幾個响香港嘅姨甥都中左蘋果毒,時時喺fb貼佢地d爛文出嚟支持,激c!好在佢地父母就貼支持警察嘅文章.

有幾個大人物如沈祖堯之類都話d示威學生好乖,會自發清理垃圾,好和平,佢地有冇睇到某d學生意氣風發嘅嘴臉?攔阻政總唔俾人入去返工,唔俾人開地鐵站口嘅寸樣?

2014/10/08 19:09:50 回覆

係响吾好之中,揾份好少少者,總之係無奈!港台都明顯偏埋一邊啦,最惨係用纳税人錢出糧俾佢地!

2014/10/08 18:08:49 回覆

報紙份份有立場,份份都不中立.....

2014/10/08 17:47:18 回覆

難道真係要等天收? {#icons_cat5} {#icons_dog5} {#iconb_322}

立 冬
立 冬 2014/10/08 17:45:02 回覆

蘋果成功在她的網絡軟件,很多人的手機都有這個apps.所以比其他傳媒的影響力更容易入侵青少年的社交圈子.我覺得蘋果的存在真的是分化社會的罪魁禍首!+3

user