香港社會其實很暴力

2014/10/10 23:05:27 網誌分類: 政治
10 Oct

一直都說非暴力...其實這就是最暴力,試想一下,你的屋企被人佔了,在屋企裡面賴死唔走,打不還手,罵不還口,鬧你你唱生日歌,你作為屋主,你有何感想?

最恐怖是社會容許這種行為,並且不斷美化該行為...醜化法治精神、執法者...

我是舊社會人,不存任何希望了,你們新社會人,祝福你們,這個社會已經被你們改造了... 希望這個新社會有更好發展:人民民主専政成功!

 

 

  • Wong Ka Chun 咁你有沒從佢地(我地)既角度諗點解會咁做?
  • Peggy Wister Wong 多得所謂不偏不倚的報導, 打正民主旗號為反而反却欠可取方案的議員及當時得令唯我獨尊的思維和一些顛倒是非的行為。認同幹這些行為或包容這些行為者真的令我大開眼界。爭取公義者莽顧公義是何等諷刺!
  • Wong Ka Chun 仲有,你認為有人佔領你屋企,同班年青人有家不歸而去瞓街本質係同一樣?
  • 曹叁明 嘉駿,年青人有理想,唔怕輸,值得欣賞,所以你地係新社會人囉,你地已經搞左壇野出嚟,所以祝福你地囉...爭取吖嘛!知道啦...你地角度咪梁振英囉! 要你地所謂嘅真普選囉! 政府唔理你地要求,咪佔領囉..啱嘛? 仲有仲有...要用"愛"與"和平"囉!! 係咪?
  • 曹叁明 其實新社會人知唔知咩叫"民主"? 呢半個月,你地係示範緊"人民民主専政" 即係"極權"嘅生活? 你地將部份香港人嘅權利踐踏,你地一直喺媒體度講"我地香港人",你地知唔知你地騎劫緊部分香港人嘅意願? 上世紀五六十年代的大陸,正是過著這類生活...追求民主.公義唔係咁架...我可以好肯定咁講:呢個運動一定係失敗,但係呢啲運動喺將來必定會成為新社會的政治主流!因為呢班政棍,一定唔會在將來的選舉裡面成為主流,之後社會的街頭抗爭將會無日無之,相對地,香港就變成死港,亦係我話香港內傷,快死得嘅睇法...
回應 (0)
我要發表
user