溫馨

2014/10/15 07:35:19 網誌分類: 親情
15 Oct

呢輪太多負面新聞,睇到人都好煩厭----因為呢個陰影,可能跟住十年香港人寧願生舊叉燒、都唔敢生細路啦:唔俾佢讀書唔得、俾佢讀書又驚俾人洗腦,大左容咩易父母俾佢地鬥跨鬥臭呀!

尋日中午去左間粉麵店食碗牛腩麵。粉麵店大家都知係可以搭檯架啦!坐下不久見一位父親帶著女兒搭檯。父親看來很年青,小女孩大概六歲左右。

我平時多數見母親帶著小朋友,很少見父親帶著女兒。不過,每次我見倒母親帶著小朋友上館子時,總是不邊食、一邊鬧!難得見倒昨天那樣溫馨的場面。

兩人坐下。父親問女兒吃什麼?

女兒:「魚旦粉。」

父親:「你食唔食倒一碗呀?」

女兒:「食倒。」嘩!犀利呀。

父親:「咁好吖。」於是柯打一碗魚旦粉、一碗牛腩粉。

侍應:「要唔要油菜?」

父親:「唔要住啦!」

侍應剛行開,女兒:「我好想食菜心。」佢真係分得出咩嘢係菜心架。

父親:「咁好吖。」於是又柯打左碟菜心。

女兒的魚旦粉很快送來,女兒邊吃邊問(似乎有點不安):「點解你果碗仲未嚟嘅?」

父親(想了想如何答):「啊!人地要時間整熱啲牛腩架。」

跟著碟菜心又送上。

父親將一小條菜心夾挾給女兒,女兒一放入口便舉起大姆指(示意好食)!

父親那碗牛腩粉仍然未嚟,父親趁女兒進食時,一邊將嫩的菜心挾給女兒,莖較粗的那些,他便咬去粗莖部份才給女兒吃。

女兒:「為什麼你的牛腩粉還未來?」

父親那時也察覺有問題(粉麵店上食物一般都很快),拿起單一看,才發現寫漏了單,於是即時加番單;不消一分鐘,牛腩粉便送到。

女兒:「我都話冇理由咁耐啦!」哈哈,叻過老豆!

吃了一會,女兒:「何解要俾隻匙羹我?」(佢祇用筷子挾粉食)

父親:。匙羹是给你用來盛著粉來吃,不要用來喝湯,那些湯不能喝!」

女兒:「哦。」示意:明白了。

如果父母與子女能夠如此溝通,那便天下太平了。

 

回應 (0)
我要發表
user