joboche1
joboche1
joboche1

以暴易暴何時了?_1

2014/10/17 08:42:55 網誌分類: 今日隨筆
17 Oct

任何事都唔可以一竹篙打一船人! 有好多嘢面對爭議性時, 都應該盡量保持剋制. 例如父母同仔女之間, 有好多問題嘅睇法或者會各走極端. 今日堅持自己幾啱都好, 可能若干年後會意識到喺錯都未定, 只不過到知錯時有冇膽量公開認錯, 又或者喺自己想講對唔住時, 對方已經瓜咗老襯. 所謂世事無絕對, 都不外

 

提醒我哋堅持己見之同時, 都要客觀咁承認對方個睇法未必錯得晒, 由於自己嘅立場同對方唔同, 所以冇可能有共識. 反之, 人人都堅持自己啱, 卻狂踩人哋錯時, 就會形成咗對立之餘, 彼此冇彎轉之下拼個你死我活. 就整體嚟講, 會發展成各走極端, 甚至會因意見不合大打出手, 令到無補於事底下, 事件更趨惡劣.

 

立場之不同, 或持相反見地意向, 就好比太極圈入面一黑一白! 話雖如此, 黑當中有一點白, 而白當中有一點黑, 就證明咗天地間好多事物唔喺淨得黑就黑白就白, 今日嘅黑, 喺將來有可能喺白; 同樣地今日嘅白, 喺將來有可能喺黑! 冇必要否定對方觀點, 更冇必要肯定自己觀點! 唔好忘記一黑一白冇離開圓圈範圍.

 

意思好明顯, 各持己見, 所以各走極端! 各走極端, 先至令事情惡化! 無論喺黑可以打壓倒白, 又或者白可以打壓倒黑, 呢種以暴易暴嘅行為作風就已經偏離正軌. 先唔好拉到個人修養層面去講, 單以政治議題就冇可能取得雙贏結局. 筆者一再強調政治唔喺易玩, 仲要識得顧全大局, 以民生為利益下作出妥協同遷就.

回應 (0)
我要發表
user