摺埋「港台」啦!

2014/10/19 13:15:14 網誌分類: 生活
19 Oct

剛剛播緊嘅一集「城市論壇」,真係睇到眼火爆!

謝志峰(及很多港台時事節目主持人)親「飯民」就一向都知,但係今日呢一集,佢完全唔似係一個主持人,越睇越似係其中一位親「飯民」嘉賓,幫埋個「廢青」駁斥其他幫市民大眾發聲嘅嘉賓---多次企圖唔俾周梁淑怡講落去(因為講嘅嘢唔啱佢聽,佢亦唔想市民大眾聽倒正義之聲)、亦刻意「強奸」施永青所講「大部份平時唔出聲嘅沉默大多數都唔贊同「佔中」行動」嘅意思!

著黑衫,擺明車馬幫邊一邊!

唔駛講都知道你地係brother啦!

鄭國漢校長將會出任政府與「學聯」會議主持人。當受訪時,鄭講得好:「我祇係一個主持人,無論我過往講過任何言論,我響呢個會議度,祇要不偏不倚(持平)便可!」這是作為一個主持人嘅基本條件。當然,佢係咪做得倒,遲啲至知!

港台很多時事節目主持人,很多時利用大氣電波幫「飯民」發聲。如果港台係商辦嘅,佢講咩嘢我地理唔倒,惟一可以做倒嘅係罷買或者罷睇!港台職員係公務員,用納稅人錢出糧俾佢地,我當然唔認為港台要好似「文」咩、「大」咩報咁淨係幫政府發聲,我要求好低,我祇要求佢地如實報導,唔好加插個人感情落去咋!

今日真係要讚吓周梁同施永青!周梁話之你謝志峰唔俾佢講,佢都堅持講埋佢;施永青今日真係講出左市民大眾嘅心聲!雖然我一向唔係咁鍾意呢個人。

回應 (2)
我要發表
383383
383383 2014/10/19 16:50:36 回覆

我都讚成摺埋港台佢。

越來越不知所謂,越來越不持平!

以前,獅子山下年代,很喜歡港台,而家?眼到眼火爆!

2014/10/19 14:24:14 回覆

今日主持明顯不公正啦!我平時唔多喜歡周梁同施,但佢地今日真係講得很好!

user