的士司機大笑話(2)

2014/10/20 16:10:46 網誌分類: 笑話
20 Oct

在一個秋高氣爽既夜晚,去到西貢碼頭的士站等客....

而一切....就由這個人上車開始.......

乘客:司機唔該旺角

(頂,又係黃絲帶,有無咁猛呀....)

我:嗯

(為免令我變得激動,忍唔住去車佢去佔領飛䳘山,所以我決定只當這個男人是一件貨物,決心跟佢零溝通)

我們雙方一直無言..直至去到坪石村附近

乘客:司機,你知唔知咩係真普選呀?

(我頂,我唔惹你,你唔係自己過黎惹我下化)

我簡單一句:嗯

我心裏不停催眠自己:(佢係一件貨....佢係一件貨...)

乘客:咁你支唔支持佔中呀?

我差不多已經忍無可忍,忍得面上青筋湧現,咬牙切齒,但身為一個專業既的士司機,我仍然面帶笑容地簡單回一句..好讓他知難而退..

我:唔好意思,我反對佔中的...

乘客一臉驚訝:點解要反對佔中呢?

我反問:點解要支持佔中呢?

乘客:下!!??

(我從來沒諗過,有人反對佔中對佢黎講係一件咁令人驚訝既事)

乘客:司機,我問你,如果將來你個仔問你點解唔幫佢爭取民主,你會唔會覺得慚愧呢?

我:如果有一日你個仔會問你呢個問題,我諗你應該要做既係盡快帶佢去睇醫生!

(基本上我覺得佢都應該要去睇一睇醫生!)

乘客:嗯?

我:大佬..老實講句,我只有問過我老豆點解唔係李嘉誠,從來無問過點解佢唔係吾爾開希...咁你又有無問過你老豆點解唔幫你爭取民主呀.....?

乘客一臉無耐..而我亦慢慢地嘗試控制一下快將失控既情緒

乘客:你真係覺得呢個政府無問題咩?成條街幾間金鋪,幾間藥房,你真係咁都接受得到?

我:你覺得有咩問題呢?波鞋街夠成條街都賣波鞋啦,又唔見你接受唔到...高登夠全陪舖都賣電腦啦,又唔見你地嘈....

乘客:......

我:買波鞋去波鞋街,買電腦去高登,買金器去彌敦道...我真係唔覺得有咩問題喎..

我:正等如你電腦壞左,或者想買電腦,會諗起高登一樣,好正常...

乘客:唔明

(好明顯,這個乘客理解能力有d問題,所以我就用比較簡短,易明既說話同佢溝通)

我:我意思係話,只有腦殘(換電腦)同無腦(買電腦)既先會去高登,你仲明唔明呀?

其實我都唔知佢明唔明,因為基本上我都唔明我自己講緊乜,總之之後我地再無任何對話..

本來一切都相安無事,直至去到阿皆老街某一段...突然背後有一把淒厲既哭泣聲劃破這一切寧靜......

「鳴....鳴.....」

待續

回應 (0)
我要發表
user