joboche1
joboche1
joboche1

佔中近一個月

2014/10/24 11:15:54 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
24 Oct

佔中事件經已持續將近一個月! 當中有唔同階層人仕表示支持或者反對!! 支持方面喺承認新一代有絕對訴求權利, 基於港府積弱之餘, 受到中央控制; 反對方面喺確立新一代對現存社會之既定成就未曾有過任何貢獻, 而最為有力嘅理據喺佔中陷於失控邊緣下, 唔理無辜者受到不必要嘅牽連. 兩者都有一定

 

立場, 當中有可取信部份, 亦有爭議性嘅論點存在. 自古至今, 官民處於互相不信任氛圍, 一定冇可能能夠心平氣和, 以及作出某程度上嘅讓步, 令事件得到緩衝, 令死局可以突破. 何況, 香港被英國殖民地統治咁耐, 受到西方鬥爭主義荼毒, 郁啲都拗餐死鬥餐死, 先至令到西方歷史不斷存在不同層面侵略.

 

打開中國五千年歷史, 除咗內戰之外, 中國未曾對外國發動過任何侵略性戰爭. 無論喺軒轅黃帝大戰蚩尤各部族; 春秋五霸戰國七雄; 漢初七王之亂, 漢末三國之亂; 殘唐五代十六國; 八國聯軍殺掠中國; 到民初軍伐割據, 全都喺內戰. 從未有一次半次由中國主導向外國發動戰爭, 元朝屬外族則另當別論.

 

事至今日, 一班所謂大學生單從一方面去睇政治, 卻忽略咗呢一個治字究竟咩嘢一回事. 官民雙方如果能夠還原基本步去睇一睇僵局嘅成因, 就會發覺到雙方把口成日講政治; 實際嚟講任何一方都不識大體唔識政治. 梗喺啦, 有料如孔夫子呢位萬世師表對當時政局都冇符, 更何況而家呢班德不及孔子才不及孔明呢?

回應 (0)
我要發表
user