一條懶蟲讀書回憶錄

2007/10/23 10:32:48 網誌分類: 私校艱難歲月
23 Oct

一條懶蟲讀書回憶錄

我是一條長有兩手兩腳, 及一張人面的懶蟲。從一九四八年開始,我讀過的學校無數,有漢華中學, 新中學校, 香港仔工藝院, 赤柱航海學校, 潮商中学,1957, 回漢華中學冧莊, 香港浸會學院, 弘德英文書院, 倫敦大學校外學位課程部, 中文大學文憑課程, 澳門東亞大學, 英文夜學有水街的正中, 鴨巴甸街的達志等等.

十多年寒窗苦讀,花去金錢無數, 冧冧跳跳的過程,除了激到老竇跳跳扎外, 老師對我的態度, 亦可以窺探世態炎涼,人情冷暖,因為老師對我的評語總是那兩句,無心向學, 宜加努力. 從來沒有一句好話.

現在我從懶蟲的角度看學校生活,首先從漢華中學開始, 那時懶蟲的年紀很少,所以只能夠憑記憶多少,便寫多少.

請繼續看 :  漢華中學拜孔聖,民國校長張泉林

 

明天預告: 新中學校 : () 一拳打低陳志郁, 再打變成好朋友.

                              () 萬金油对打手板, 一揻大脾恨無窮

                              () 探長鄒郁是吾友, 他的賢妻是我師.

 

 

 

回應 (7)
我要發表
2007/10/24 08:45:53 回覆
dye_co_gf_05.gif picture by meitim33 dye_co_gf_05.gif picture by meitim33loyee醒!lo yee冇得頂----媒敬上
KC blog 主
KC blog 主 2007/10/23 23:22:14 回覆

D細嘅, 想知吓你D勁嘢, 係咁噏吓之馬, 堅料泥嫁!

唔係認叻M 係真叻!駛乜怕?

我周時都吹到天下無敵啦!有人信咩?

2007/10/23 20:05:28 回覆
我說我是懶蟲, 你和我唱反調, 今時今日,認叻唔得𠶧㗎.
KC blog 主
KC blog 主 2007/10/23 19:54:36 回覆

老二多才多藝, 支持知識改变命運, 是家中最支持教育之人o

當年是他一力承擔支持小弟去讀大學o事關家貧, 理應效發曾氏兄弟(蔭權o蔭培o)中學完成, 加入公僕!

 老二曾玩小提琴, 秦琴, 口琴, 洞簫, 牧童笛, 件件皆能, 是晉成街一偉大的噪音製造者o

小時曾見過他數白欖表演, 做話劇, 跳土風舞表演o 好勁秋嫁!

有幅蜘蛛網畫, 是他細時得獎之作, 真的很有藝術細胞o

讀書都好有橋, 有D似賭馬o揀D泥讀, 一樣過關!堅嫁!

2007/10/23 14:06:40 回覆
漢華中學的鬼頭仔制度,把懶蟲變成小密蜂了
2007/10/23 13:15:23 回覆
講多d,比d細聽.
KC blog 主
KC blog 主 2007/10/23 11:04:47 回覆

在我記憶中o你係好鍾意讀書d人o會考你中英文會考都一劑掂!

直情係我偶像o還記得你教我考ORAL的秘訣......

at the frist glance of this picture, one can tell........下删數十字o

當年小弟都是如此過關!真欠你一声多謝!

user