joboche1
joboche1
joboche1

大部份香港人媚外

2014/10/25 12:43:23 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
25 Oct

中國中央政府對全國十三億人口負責! 因此, 僅七百萬人口嘅香港而言, 中央有一套既定政策, 最終贏既一方肯定喺中央無疑! 撇開是非對錯不論, 單指香港冇天然資源呢一項, 比世界任何國家都唔會認為同情香港, 就值得得罪中國. 要知道香港本身喺一個政治籌碼, 如果冇八國聯軍, 香港到今時今日未必有人認識.

 

自一九九七年回歸之後, 由已故國家領導人鄧小平推出前無古人嘅一國兩際, 只喺做一場好戲比台灣睇, 希望日後可以和平統治台灣. 當然, 世事總有出人意料之外嘅事發生, 香港受咗外國文化深層荼毒, 對所謂民主自由嘅真實一面全不了解, 只以為自己想點, 人哋就要照足自己意思做, 如果唔喺, 一於起嚟進行反抗.

 

從古至今, 打開每一本歷史, 睇到每一個朝代, 包括而家所謂世界強國, 都唔容許暴民鬧事. 屢勸唔聽之後, 就會從嚴咁派出軍力以武力鎮壓. 奇就奇在美國用咗恐怖手段對待暴民, 從未有人指美國唔啱. 反而而家中國中央都未出殺手鐧啫, 喺人都話中國中央唔啱. 明明見到其他國家用橡膠子彈, 催淚彈, 長夾粗警棍;

 

消防用水炮, 喺憲法授權之下對暴民(唔理喺唔喺手無寸鐵, 抑或喺老弱細路)拳打腳踢, 透過新聞畫面睇得一清二楚. 點解又冇人出嚟指手劃腳? 原因好簡單, 大部份香港人都有媚外心態, 覺得月亮喺外國圓, 永冇持平, 永冇憑良心講公道說話. 問心一句, 全港任何一個人處於國家領導人位置, 你同我同佢會做得好咩?

回應 (0)
我要發表
user