joboche1
joboche1
joboche1

小心美國外交政策

2014/10/25 13:24:46 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
25 Oct

人可以自己呃自己! 人亦可以埋沒良心開眼講大話! 人更可以唔要自己國家祖宗, 寧願做漢奸亡國奴, 委身於假民主假自由嘅面具偷生世上! 但喺人唔可以扼殺真理! 冇祖宗就冇父母, 冇父母就冇自己! 外國文化教人唔要父母, 外國人教父母唔要仔女, 所以好多成名嘅企業家隻口不提父母, 因為十八歲時被趕出屋企.

 

美國歷史唔耐, 但喺可以影響遍及全世界, 原因在於美國文化思想中心部份喺以競爭起步, 鬥爭作為過程, 戰爭打壓對手為最終目的. 只要有利可圖, 可以出賣自己盟友; 可以出賣自己靈魂; 可以出賣自己國家! 只要有機可乘, 就會遇縫插針, 乘虛而入咁挑撥離間. 將自私包裝成生存必需品, 冇利用價值嘅, 或有礙自己

 

所認為嘅, 通通都可以捨棄; 通通都可以殺無赦! 據某年政治評論員指出, 南北韓兩地首領原本有意和解, 共同聯合治理國家. 後來經美國派人出使當地之後, 彼此發生意見分歧, 維持各自統治局面. 評論員指出假如冇美國介入, 當年嘅南北韓已經統一. 本嚟統一對全國人民有利喺一件好事, 不過對美國嚟講喺一件

 

壞事斷美國售武米路. 故此, 不斷以假好人身份出使其他有意和平共處嘅國家, 令到彼此加深猜忌, 從而達到售賣軍火目的. 有人更唔客氣咁評論美國喺一個獨裁嘅軍火賣家同拆家, 全世界都比佢嘅假民主假親民嘅形象呃咗. 筆者相信想世界和平, 先要睇通美國嘅外交政策. 呢種唯恐天下不亂嘅心態, 唔使旨意世界和平!

回應 (0)
我要發表
user