joboche1
joboche1
joboche1

佔中_正邪辨

2014/10/26 08:39:42 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
26 Oct

從古到今, 無論邊一個朝代, 無論喺東方抑或西方國家, 一切國策喺奠基於憲法賦予嘅範圍底下! 同一個大前提喺不得擾民傷民! 所謂擾民, 喺指加深不必要嘅心理壓力同負擔, 令民眾唔可以食安樂茶飯, 及一覺安穩. 所謂傷民, 喺指直接或間接剝削或影響民眾工作, 從而減低原有收入, 未能一如過往咁支撐屋企經濟.

 

筆者一早表明自己立場, 既唔偏幫政府, 更唔會偏幫佔中. 或者可以咁講, 港府積弱導致擾民害民在前, 佔中漠視民生擾民害民在後! 前者做咗初一, 後者做咗十五, 同樣都喺擾民害民. 站喺法律觀點嚟講, 擾民害民的確有先有後, 論罪當以邊方面遺害最深, 未必以先後嚟論罪. 如果, 堅持要以先後嚟論罪, 未免偏頗!

 

例如甲為人衰格, 因為得罪咗乙, 比乙懷恨在心, 佈局做低咗甲. 法律只著眼乙殺人嘅過程喺唔喺蓄意先至定罪, 雖然甲要負起挑釁部份, 但既然身死, 足以抵銷一切. 至於乙, 因甲嘅無禮得罪而起殺機殺意殺心, 可能事出有因情有可原, 始終殺人喺罪無可恕. 依呢個例子睇佔中, 並唔喺話港府積弱令到有人發起佔中,

 

而喺發起人以港府積弱為理據發動佔中. 同樣地, 唔喺弱嘅國家, 就要比強國恰! 強國恰弱國, 喺強國存有侵略意圖. 從九七回歸後, 港府表現令部份人大失所望之餘, 種下伏線. 咁啱有人想做烈士振臂一呼, 跟住一班所謂讀書人比人利用之下就盲從跟風響應. 冇聽過發起人話喺和平佔中咩? 呢啲違心之論都有人信嘅?

回應 (0)
我要發表
user