joboche1
joboche1
joboche1

佔中_正邪辨5

2014/10/26 10:44:56 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
26 Oct

筆者多次提及政府猶如父母, 民眾好比仔女. 父母應該有咩嘢態度愛錫仔女? 而仔女又應該用咩嘢態度對父母? 父母應該將最好嘅一切資源用仔女身上嚟栽培佢哋成才; 仔女應該將最自律嘅一切身心靈言行用處世待人嚟報答父母深恩. 呢種天性流露, 喺唔需要學, 亦都唔需要教, 完全喺自發性嘅無私奉獻, 以真愛為終極.

 

港府有千樣唔啱, 市民只可以用一切合理途徑進言或者訴求! 就算港府冇乜反應回覆, 亦唔可以訴諸武力; 更唔可以似細路仔撒嬌狂喊扭抱咁不斷需索要求. 就好似有啲父母比教食古不化不思進取, 仔女大可以苦讀苦學, 當學業有成事業有成時候, 再試吓改變父母個稔法同做法. 如果, 一開始因父母表態唔啱心意就要

 

攪對抗嘅話, 豈不是家無寧日咩? 套用喺任何一個國家, 豈不是國勢動蕩地方動亂咩? 有人曾向筆者反建議話香港需要革命! 呢種喺大逆不道嘅話唔在講, 革命需要特定氛圍至可以提起: 1.國家積弱不振; 2.民不聊生; 3.天災人禍; 4.人民有今日冇明日; 5.冇福利冇醫療; 6.冇教育冇瓦遮頭; 7.外強入侵; 歸根到底喺8.內憂外患!

 

如果, 中國政府帶領人民時出現以上情形, 自然有新國父出嚟振臂一呼, 跟住群起響應, 及得到世界各地華人支持. 如果, 中國政府帶領人民尚屬溫飽, 只欠政制政策方面需要時間跟上國際步伐, 喺呢個時候提出革命就真喺禍國殃民, 凡喺炎黃子孫都可以起以殺之. 民主, 喺需要長時間磋商磨合, 唔可以要求打針即時止痛.

回應 (0)
我要發表
user