萬聖節快樂!

2014/10/30 23:35:01 網誌分類: 未分類
30 Oct

 

這幾年,愛上了萬聖節。這是一個任何人都可以扮鬼扮馬的日子,扮成幾恐怖都得,輕鬆愉快。

 

上星期日去山頂廣場食飯,商場已經有幾隻鬼在行來行去,好有節日氣氛,不過略嫌隻鬼太細粒,唔夠嚇人。

 

慣去的會所,上星期六已經舉行左萬聖節自助餐,佈置陰森,燈光幽暗,食物就放在由麵包挖空而成的「棺木」內,parma ham 就放在由麵包雕刻成的骷髏頭骨上,水果有龍眼肉加一粒藍莓,好似一個個眼球!

 

一班朋友之中,有位老友係萬聖生日,又可以慶祝一番。今年我們在餐廳book左間房,不過我地玩得好隨意,不會花時間裝身,我都係買左個面具就可以了。

 

各位朋友,萬聖節快樂!

回應 (10)
我要發表
Persie
Persie 2014/11/09 02:06:41 回覆

中堅問題嚴峻。Chambers本來可串演但Debuchy長傷,剩下Monreal拍Mertesacker,真係反應慢,冇速度,唔夠快。

不過前4我仍有信心,

巴塞對Almeria陷於苦戰,下半場換入尼馬,阿蘇:阿蘇交出兩個助攻2-1反勝。美斯兩中門楣,尼馬都一次中門楣。上次對Celta Vigo又係三次中楣,黑到爆;幸好今晚贏返。

李聯廣
李聯廣 2014/11/08 13:50:24 回覆

Arsenal 若不能解決中堅的問題,莫說爭標,就算保四都好有難度!

Persie
Persie 2014/11/05 12:18:52 回覆

領先3-0,比人追返3-3,Arsenal主場和Anderlecht 3-3 😡😡😡

 Arteta傷出形勢逆轉。

 好難接受。

Persie
Persie 2014/11/02 01:17:58 回覆

皇馬對Granada,James的世界波靚到絕!

Persie
Persie 2014/11/02 01:17:12 回覆

阿仙奴對般尼上半場攻防戰被悶和,下半場不放棄,攻勢浪接浪,終以3-0取勝!👍

Persie
Persie 2014/11/02 01:10:19 回覆

灣仔嘉薈軒發生恐怖謀殺案,我有位朋友在該大廈有個收租單位,今次真係大劑。

幾年前已經有位年輕有為醫生因為染上愛滋病而跳樓自殺,身體斷成兩截慘死。這棟大廈,有問題。

醫生單位在39樓,今次31樓。

Persie
Persie 2014/11/02 01:01:38 回覆

主席,昨晚都見到家長帶小朋友去trick or treat,現在的小朋友很幸福。我小時候都不識得萬聖節。

鬼婆同事住的屋苑有特別安排,如果想參與trick or treat 就貼一張通告在門外。她說去年貼了30分鐘已經派晒D糖,今年要預備多一些。我住的地方沒外籍人士,亦冇細路按面鐘拿糖果。

慳妹
慳妹 2014/10/31 21:29:33 回覆

剛外出晚飯回來,食店裡的小朋友餐後在家長幫忙下化裝, 準備去參加派對了。

慳妹
慳妹 2014/10/31 21:25:33 回覆
幪面馬仔
幪面馬仔 2014/10/31 13:10:44 回覆

食餐好,瞓餐飽,做人都係為左咁嗟 {#201001070910148917.gif}

user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。