PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

千嬅感激杜Sir教誨 古天樂:今集關係幾複雜!

2014/11/03 10:45:03 網誌分類: 娛樂
03 Nov

        古天樂是我的酒腳,也是我很欣賞的演員,這幾年我們常在片場聚首。說到新片《單身男女2》由三角戀搞出五角關係,古仔笑言這個愛情故事如星球大戰般精采,「今次係帝國反擊戰,我以地球男身份打敗火星男!」聽唔明?那就解說一次,高圓圓三年前在《單身男女》中,情傾花心「地球男」古天樂,卻選擇嫁忠貞「火星男」吳彥祖,結局出乎意料,三年後的今天,杜琪峯、韋家輝決定讓程子欣再選一次,加入港女楊千嬅、浪子周渝民(仔仔)來延續這個愛情故事,「其實我這角色在愛情路上很迷失,對圓圓難捨難離的同時又向千嬅求婚,關係錯綜複雜。」

        愛情從來不是一加一等於二,《單身男女2》更由三角玩到變五角,關係錯綜複雜,故事承接上集未完的結局,導演編劇有意讓程子欣再選一次,古仔說:「這有別以往那些續集把故事全改,是緊接上一集個尾開始演,今集多了角色,令情節更豐富,成個戲由千嬅開始牽引出來,一開始就話千嬅將我從深坑中救出,因我對圓圓仍是難捨難離,好迷失,唔知究竟係咪鍾意就向千嬅求婚,關係幾複雜。」

        為拍戲學攀石

        兩男爭一女,得個嬲字,續集玩到五角戀,自然鬧出不少笑話,當中包括因誤以為火星男婚前偷歡,古仔找上門狂毆對方,他說:「我們不是拍功夫片,不會招來招往,都係一推一撞一跌,然後又你一拳我一拳咁,咁杜sir要有真實感,所以一入屋就打,掃跌成屋擺設,撞爛一個人咁大的花瓶,Daniel和我都有被玻璃割傷。」

        事實上,古仔為應付導演連串攀爬要求,特意跑去學攀石,「第一集話我係攀石高手,做雜誌封面,今次就正式講這個位,帶千嬅去攀石,但就算你有去學都無用,因你要去攀一棟大廈,Ending我要由底爬上一棟大廈頂係好離譜,睇景先知全玻璃,點爬?除非蜘蛛俠,後來發現其實玻璃中間好多坑位,夠攝隻腳趾入去,夠插隻手指入去就爬到,拍那場戲都真係幾攰。」蜘蛛俠搶婚一幕,冧死女,「都唔係,Ending被千嬅攞對好高的斗零踭打,然後再俾圓圓兜巴兜巴車,導演要佢哋出盡力,感覺要好狠,結果我成個心口瘀晒。」

        女強人求愛

        繼十二年前《乾柴烈火》後,千嬅再跟古仔合作,飾演股壇女強人的她為了愛情,甘做下靶,她說:「我、古仔和仔仔是另一條線,衍生另一個都巿戀愛故事出來,講我們點去處理現代男女關係的問題,這個女人好叻的,有錢有地位有事業,但在愛情路上選了一條唔係自己容易去走的路,點去爭取一段感情關係,到最後都可能失敗的。」

        到跟仔仔合作,千嬅坦言戥對方難受,她說:「之前好多音樂演出會遇到,佢好內斂又唔講嘢,心諗死喇,要同佢談戀愛喎,點了解佢呢?但埋身先知佢好專業,會事先跟我溝通,變相大家唔會浪費時間,好有耐性去溝通,Ending那場要抱着我行,那時我又重又肥,但佢又唔會出聲的,跳海那場先辛苦,但佢又好會照顧對手,所以成件事你會見到佢好投入和專業。」

        千嬅演技開竅

        首次跟杜Sir合作的千嬅,開工頭一天便要跳海,之後又醉酒墮海,對不諳水性的千嬅來說,極大挑戰,「當年那部《每當變幻時》由杜琪峯做監製,今次係佢自己拍,杜Sir出名嚴格和好規矩,在演員修為上當然好多得着,知道製作上更多的事情,層次不一樣,最重要係對Drama的演繹方法和節奏有別自己那套,原來演戲表達唔一定要表情的,可能係用時間或身體語言就已可以好到咁講到那件事的程序,佢好識得話畀演員聽要點做,佢好識教戲,教未必係佢做一次,而係會改掉你的小動作,又或建議我用另一種方法去做,那是好吸收的。」我絕對明白,因我在鄭保瑞身上看到杜Sir的影子,執小動作是非常出色的。

        「你要明白,拍杜Sir的戲無劇本的,有時我們拍完那場戲都會問,究竟這場戲係之前定之後發生的?有時佢會講,但有時又會突然間有好大改變,我拍Ending那天都不知Ending係點,佢係到差不多到先同你講,其實個Ending就係咁,等你無準備去做,因有時你會諗好要點做,但佢唔係要那種。」

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕
        攝影:袁東亮
        服裝:HelenLee@LaneCrawford(楊千嬅)、
                 SergioRossi(楊千嬅)、AlexanderWangxH&M(古天樂)
        髮型:Vic_Kwan@iihair&nail(楊千嬅)、DanTam@Pi4(古天樂)
        化妝:LingChan@ZINGthemakeupschool(楊千嬅)、CarmenMan(古天樂)
        場地提供:E-Max

        黃柏高

 
■期待已久,終於有機會跟古天樂訪問,看他年拍五六部戲,今年更有機角逐「亞太影帝」,真心替他高興。
■期待已久,終於有機會跟古天樂訪問,看他年拍五六部戲,今年更有機角逐「亞太影帝」,真心替他高興。
■杜Sir安排古仔這位攀石高手跟千嬅拍拖攀石,古仔為此特意上堂學攀石。
■杜Sir安排古仔這位攀石高手跟千嬅拍拖攀石,古仔為此特意上堂學攀石。
 
 
■相隔12年,千嬅與古仔再度合作,彼此默契十足。
■相隔12年,千嬅與古仔再度合作,彼此默契十足。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.