joboche1
joboche1
joboche1

佔中_喺時候撤退?1

2014/11/04 10:24:51 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
04 Nov

如果, 佔中只喺單一佔中, 只有一個地區受局部影響, 僱主又好, 僱員又好, 自僱都好, 可以彈性處理有關業務, 從而減去唔少損失. 咁樣替各方面各階層設想到無微不至, 咪話筆者到時力撐, 相信好多市民都會力撐. 只可惜佢哋烏合之眾得嚟, 全冇妥善安排同善後, 變相令各方面各階層一面受到經濟損失, 一面受到營商嘅壓力.

 

嘅然佔中再唔喺依照原定計劃進行, 反而深化惡化咁佔銅佔旺, 比市民個印象就喺出爾反爾, 跟佢哋猛批中央共產黨自說自話作風又咩嘢唔同. 呢班大學生絕咗自己生路之餘, 絕埋打工仔生路; 絕埋香港國際地位生路, 你管中央使同你妥協傾偈? 真喺發夢都冇咁早! 所以話啫, 有本事就同全港為敵一齊唔過年, 有本事就同全港市民過節拗手瓜, 有本事就唔好撤退, 睇下全港市民包括你哋啲老豆老母比唔比你哋咁樣猖狂.

 

所謂眾怒難犯! 好似佔中三子精過冇尾蛇, 而家使出混身解數表現龜縮大法, 借啲意想鬆人! 將佔中個爛攤子留比一班被利用咗都唔知死字點寫嘅大學生承擔. 古人話百年樹人. 想培育一個棟樑之材, 真喺可遇不可求; 真喺一萬人都未必搵到一個. 如今佔中份子唔少有潛質嘅好料, 可惜受到誤人子弟嘅老師教授攔腰就斬殺於無形!

 

如果政治憑武力就可以解決, 就唔會有圓桌會議將唔啱講到啱啦; 就唔會有妥協同讓步啦; 就唔會有犧牲小我完成大我咁顧全大局啦! 如果佔中想表達不滿同作出另類訴求, 相信目的已經達到咗, 就更應見好就收. 冇人會笑你哋冇盡全力就縮沙! 如果佔中唔作出撤退時間表, 睇怕日後再有其他活動, 更難得到全港市民信任及認同!

回應 (0)
我要發表
user