佔港踏入「死實」日

2014/11/07 12:12:36 網誌分類: 生活
07 Nov

有家歸不得:

佔港進入「死實」日,我原本每個星期都要去太子上課,冇巴士搭! 好彩有小巴(唔經彌敦道)去旺角,到左旺角自己乘十一號巴士去太子,影響不大。

尋日就慘啦!一早九點要去旺角覆診,跟住等十二點響太子上課、下課後約左曲友響太子午飯(有嘢交收)、跟住要去登打士街試晚裝、晚上在附近飲宴(雲師叔生日)。成日要響太子至油麻地一段路行來行去,比著以前,一定俾警察告我遊盪!

睇嚟約會好似好充實咁,弊就弊在每個約會之間都有些空檔!如果在正常日子,我會返屋企抖一陣。但依家係「唔正常」嘅日子,冇公車搭,要搭的士!咁就無謂走來走去啦!於是咪成日響太子至油麻地一段路遊來遊去囉---如果可以飄來飄去,就冇咁辛苦啦!

臭氣勳天:

佔港「死實」日以來,我都祇係響電視、報章、雜誌睇新聞----梗係啦!我係君子:不立危牆之下架!

三個星期前,因為下課後要去登打士街,第一次從太子行落油麻地。當日天氣好,加上我時運高---響旺角祇見倒少量帳篷,條街整體上都算乾淨!

尋日由早到晚都經過旺角。因為前日零晨果區又發生警民衝突,尋日一早響旺角惠豐中心對開行人路,有人聚眾講古:咁梗係講俾人聽係警察唔啱、警察打人啦!

好誇張,依家鋼床又有、圖書館又有....我估遲些做埋溜冰場添!

但係,尋日行過,經已嗅倒有一陣味!唔似係廁所傳來,好似係死老鼠味。聞說有人利用佔領區販毒:好吖!第日唔駛坐監、都要去戒毒所!

不過,啲帳篷裡面有咩嘢冇人知---話唔定有死屍、話唔定有死老鼠、話唔定旺角啲一樓一響果處活動,遲啲可能多左愛滋基魔....

總之係臭氣勳天啦!

明修棧道:

「飯民」幾個垃圾議員本身被揭發收左死肥佬錢,幫金主做埋啲反中亂港嘅勾當;為左要先發制人,於是堅持要立會調查CY收錢果單嘢。我份人幫理不幫親,而且CY同我亦冇親----有嘅我就唔駛咁窮啦!

個人認為,兩邊都要徹查!如果冇做過嘅,查完還自己一個清白都好---最驚係身有屎啫!有罪嘅,無分先後,一齊查囉!

水鬼想升城隍:

依家啲後生,真係鑿大冇藥醫架!林鄭攪咁大壇嘢、俾足面佢,佢就當正自己係香港特首:想見邊個就邊個!見國家領導人?你老幾呀?依家民意都顯示左:佢地祇代表一小撮港人,難為佢仲厚顏無恥,仍然夠膽講佢代表民意:民佢個屁!

唉,唔好意思,睇得啲廢青多,連自己都粗鄙埋!Sorry!

回應 (3)
我要發表
2014/11/08 00:32:10 回覆

我早就忍唔住用粗口鬧呢斑死廢青,死律師議員啦!幾時天收佢地呀?

2014/11/07 17:44:57 回覆

佢真係神嚟----瘟神吖馬,燒埋元寶蠟燭香,都送佢地唔走!

2014/11/07 17:01:08 回覆

而家又唔敢上京啦,叫人幫佢約領導人,限時答覆,真的當自己係神!

user