又再走入投資的世界

2014/11/09 13:25:23 網誌分類: 未分類
09 Nov

2014年11月8日

陸SIR,

小弟想請教,如要現價「夾硬」買兩隻股票,買完扑暈自己10年,要求有一半機會以上,平均一年股價連股息有10%回報,仲要最多買貴左,唔會買錯左個種,可以推薦兩隻股票嗎?

謝謝。

---------------------------------------------------------------------------- 

2014年11月8日

Myself:咁耐無見你,答你長啲。

你問「小弟想請教,如要現價「夾硬」買兩隻股票,買完扑暈自己10年,要求有一半機會以上,平均一年股價連股息有10%回報,仲要最多買貴左,唔會買錯左個種,可以推薦兩隻股票嗎?」

你的問題有三部份: 第一,投資10年,1年連股息有10%複合回報。第二,最多買貴咗,唔會買錯咗。第三,有50%機會達成此目標。

你話「只會買貴,唔會買錯」,即係要求安全,唔好買到執笠股、暴跌股(如電盈)。呢個都係幾高要求。現今世界變得太快,呢個要求唔低。買中間安龍就喊都無謂。

講啲阿媽係女人的答案。想要年回報10%,在呢個美國10年債息2.3厘的年代,係高要求。我估要高增長地區先有機會,香港就近就係中國。

一隻經常講的股票越秀房地產405,揸10年有機會。道理好簡單,佢現價3.84元,但市帳率是0.66倍,買佢等如買樓,即係100元的樓,用66元賣出來。息率7.2厘,係唔正常地高,派息比率114%,派息比收入更多,由大股東貼咗啲出來,計佢正常派5厘。派息5厘,加上每年有5%股價增長,10年複式增長,就達到你要求。

換言之,若然股價上升,市帳率由而家0.66倍,升到1.06倍,就有年均5%股價增長,即係話即使10年405的物業(主要係廣州IFC)樓價唔升,只要股價追番上資產值,都可以達到年均5%股價增長的要求。等幾年等市場對中國股票信心恢復時,有機會做到。而且我估10年廣州IFC樓價唔應該無升,而係應該升值一倍以上,換言之,揸405揸10年,有機會超標。達標機會有80%以上。

第二隻是之前講過的133,招商中國基金,派息3.6厘。即年均股價上升6.4%就可達標。即係10年後佢股價升86%。佢而家市帳率0.52倍,即100元資產用52元買到。折讓咁大除了市場氣氛唔好,亦因為佢揸重的資產主要係金融股,招商銀行、興業銀行和中誠信託加埋佔佢54%資產,特別係中誠信託有啲風險。假若呢啲銀行和信託資產無事,唔使資產升值,只要佢股價升番到市帳率1倍,股價都升92%,可以超標。若然無事,10年佢資產應唔止升1倍,可以係升2、3倍,若有1倍市帳率,等如股價升4至6倍。但亦要明白此基金風險比405高。

第三隻是指數基金,若嫌恒生H股基金2828太偏重銀行股,A50基金2823也是基礎太窄,可選滬深300指數基金,如標智滬深300基金2827。但2828好處是H股,有2.4厘息(正因內藏銀行股多息率較高)。

綜合而言,一個組合50%買405,25%買133,25%買2828或2827。目標是年均10%回報,風險是買重中國。但美股咁貴,真係買唔落手,唯有博中國啦,我估中國都有70至80%機會得。

回應 (0)
我要發表
user