joboche1
joboche1
joboche1

點解唔佔領學校?1

2014/11/09 15:34:34 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
09 Nov

港府而家欠一個師出有名嘅理由嚟解決佔中, 更要將別有用心嘅鼠輩抨佢哋出嚟懲之於法; 藉此將外國勢力嘅事實進一步揭露比全港七百萬人知道佔中背後嘅真正目的喺乜嘢, 而最重要嘅喺令一班比人利用咗嘅大學生睇清事實真相! 如果, 佔中暴徒夠膽佔領學校學府, 不但更令港警疲於奔命, 更可以令中央下達解放軍執勤維護法紀.

 

有人想藉住攪亂香港, 變相脅持香港! 打住為民主自由, 所以做出公民抗命! 打住要求普選, 所以要變相革命. 好一場鬧劇式嘅不流血革命! 怕只怕一旦開鎗事件發生, 就喺外國勢力想見到嘅事情發生, 到時就可以變成正義超人嚟質問中央, 甚至利用國際軍備嚟多一劑八國聯軍, 爭中國外債嘅有機會賴債唔還, 謀中國利益嘅有機會伸出

 

魔爪去搶掠, 到時一班佔中亡國奴就會變成賣國賊, 去到世界各地比人睇唔起! 中國境內冇漢奸, 晚清唔會咁易有八國聯軍; 中日戰爭期間冇漢奸, 民國唔會咁易有日軍侵華; 而家佔中冇漢奸, 香港唔會攪到咁亂! 呢種漢奸連自己都可以出賣, 理得祖宗父母會唔會蒙羞? 理得祖國香港會唔會動蕩? 最緊要有外國睇得起自己能夠做漢奸角色!

 

智者口中所講知識可以改變命運! 但喺呢種智者講漏咗要善用知識先至可以改變命運! 如果濫用知識, 不但唔可以改變命運, 只會帶嚟無辜者深遠嘅傷害! 而家睇呢一班生理成熟心理幼稚嘅大學生, 單從自己狹觀角度去學人講政治, 比一啲無良教授教師誤導, 更以為可以成為烈士永垂青史! 誰不知肝臟受損, 真喺隨時永垂青屎臭不可聞!

回應 (0)
我要發表
user