joboche1
joboche1
joboche1

教不嚴, 師之惰2

2014/11/10 10:19:10 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
10 Nov

入得老師呢個行業, 就要對自己嘅選擇終身負責; 就要對家長將子女付托而終身負責; 就要對所有學生嘅品德及人生路終身負責! 嘅然撰擇得做人之患, 就要有過人嘅氣魄, 唔應該為咗保留份工而漠視一眾學生嘅終身! 入行前有冇稔清稔楚, 雖然而家身為人哋嘅老師, 曾幾何時, 自己都喺人哋嘅學生! 將心比心, 如果喺你啲仔女,

 

遇到啲不負責任, 只知阿諛奉承嘅師資, 又會有乜嘢感想! 大中小學生齊齊參加表達意見同訴求, 冇一樣嘢唔成立, 而且仲喺天公地道添. 只可惜佢哋大多數喺羊群心理狀態底下參加佔中, 亦因為聽信同接受喺為咗香港未來同後代未來先至發起佔中. 點知事實並唔喺始終如一, 事實做咗出嚟話比參加者聽你哋全部都中晒奸計啦喂!

 

佔中不再喺佔中咁簡單, 而和平不再喺和平咁小嘢! 佔中一變而成為佔銅佔旺, 近日仲有人喺網上發起武裝佔乜佔物, 仲喺簡單咩? 和平一變而成為謾罵作序曲, 跟住身體語言碰撞; 跟住拉架撐攞雨遮搶鐵欄同官方各執一詞咁劇鬥, 仲喺小嘢咩? 所有教師講師教授喺課室咀郁郁講政治, 佢哋有過從政嘅實踐經驗咩? 如果喺有, 就唔會

 

教到自己班學生成為生番蠻不講理啦! 當然, 呢班講者都唔需要對學生負責, 更而且從未稔過要對學生負責, 佢哋只喺賣弄熟讀中外前輩遺著, 加以個人舌燦蓮花咁鼓吹政治應該要點應該喺點! 最攪笑嘅喺呢班講師入面大部份從未有過從低層做到高層嘅從政經驗, 學生遇到呢種師資想唔學壊都難, 因為佢哋一樣都喺照字搬字嚟玩嘢!

回應 (0)
我要發表
user