賴布衣後人!

2014/11/10 10:54:41 網誌分類: 教育
10 Nov

忽然之間,香港多左唔少「神相賴布衣」後人,個個八十、九十後都改左姓賴....

賴咩嘢?

買唔倒樓,賴政府!想當年,我地啲二十以後嘅人,有邊個唔係捱到金精火眼,才擁有自己嘅蝸居?佢地要姓賴嘅、就應該賴自己投錯胎,點解老豆唔姓李、姓賴?

違法阻街,賴政府! 係政府迫佢地佔街、係政府迫佢地違法。佢地應該賴佢老豆、老母,做咩嘢要生佢出嚟,阻住個地球轉?如此類推,強奸犯係咪一樣要賴政府?政府出埋錢幫佢娶老婆,咁咪唔駛強奸人囉!都好喎,返去planned economy(計劃經濟)(註)年代吖:樣樣由政府決定你做咩嘢工、住咩嘢屋、讀咩嘢書、娶咩嘢人……噢!NO

有多次退場機會,何解仲唔走? 又賴政府唔好,佢地要嘅嘢,一樣都得唔倒,點走?  實情又係應該賴老豆、老母!由細到大,點教佢地架----唔識得教佢地做人,唔係一定可以要風得風、要雨得雨嘅咩?呢啲好明顯係家教問題。

點解大眾民意唔認同佢地所作所為,佢地會叫大眾容忍? 呢啲咪要賴老師、教授同政棍囉!佢地自稱為民主派,但係連民主最基本嘅原則「小數服從多數」都冇教佢地!

見唔倒京官,賴董生(遲啲賴埋范太)、賴CY、賴全世界! 佢地一小撮嘅意見、幾丁羽臭未乾嘅嘢京官都要見,咁咪見到十年後都見唔完? 要賴嘅,賴香港果啲偏埋一邊嘅無良傳媒啦(毒果、港台、無記係表表者),攪到佢地自以為係英雄、實則係大狗熊!

噢!講咁耐,其實最應該賴果個係死肥佬;佢收左人大把錢做走狗,大洒金錢,因此大把人肯變性做狗:跟住佢走!咁龍生龍、狗自然係生狗啦!咁幾時先做番人?第世囉!

 

依家睇嚟,政府係想以不變應萬變,等呢班嘢自相殘殺,政府隔岸觀火。原本係好事嚟----你睇吓隻「屈蜂」吖,由初時嘅領導級「降呢」成為二打六(無法子啦!生得頭尖額窄,樣衰----要賴嘅、一定關老豆、老母事);又睇吓「戴妖」吖,冇鞋挽屣走,因為佢老啦,精力唔夠班八、九十後,成個活動俾人騎劫左;咁「周犯人」又如何?唔好以為佢好掂,佢自己知自己事----響金鐘仲有少少power,去到旺角冇人聽佢枝笛!果幾個政棍又如何?佢地更加不值一提----班嘢叫佢地辭職攪公投佢地唔肯:梗係啦!今次辭左職,幾難再返得入去,今鋪引起民憤呀!咁死肥佬呢?佢一樣唔得!雖然好多人係收左錢做嘢,但係的而且確有一些「佔港者」係冇收錢嘅,佢地點會聽佢枝笛?其實佢地雖然冇真金白銀收錢「佔港」,但係佢地瞓嘅帳篷、飲嘅水、食嘅飯盒、保鮮紙、口罩、打手、甚至??套都係死肥佬供應嘅,祇不過因為轉接左,佢地冇為意啫!

政府可以等!等咩嘢?等佢地自然死亡囉!

但係香港市民賠上了工作、經濟、人與人之間感情撕裂,何時才可修補?「佔港」時間越長,警力消耗越大(警員已是疲於奔命)!除非政府宣佈放棄果幾區,唔再派警員看守(這樣才可以更快清場,而又唔駛警方動用武力)---君不見因為警方浪費響呢幾區度,攪到西九治安差左咩?喂!西九市民有交差餉架。

各位大佬:要打家劫舍嘅,去「佔港」班嘢屋企啦!

註:

計劃經濟:計劃經濟 (Planned economy)

計劃經濟又稱為指令經濟 (command economy)。 它以政府決策 (government decisions) 來分配資源,而商品並不在市場流通。

例子:香港政府把公屋單位分配給合資格的住戶居住,但住戶不可把單位賣給其他人。

計劃經濟是共產主義的經濟體系,它的建立爲社會經濟的發展提供科學的保證。隻有實現計劃經濟這一科學體系,社會經濟才能消除資本主義市場經濟所產生的弊端,才能達到社會經濟高速、平穩和健康的發展。


計劃經濟,或計劃經濟體制,又稱指令型經濟,是對生產、資源分配以及產品消費事先進行計劃的經濟體制。由於幾乎所有計劃經濟體制都依賴於指令性計劃,因此計劃經濟也被稱爲指令性經濟。解決三個基本經濟問題的是政府,所謂的三個經濟問題是指:生產什麼、怎樣生產和爲誰生產。而其中大部份的資源是由政府所擁有的,並且由政府所指令而分配資源的,不受市場影響。其餘的三種經濟體系是市場經濟體系、傳統經濟體系和混合經濟體系。

計劃經濟被當作社會主義制度的本質特征,是傳統社會主義經濟理論的一個基本原理.這種觀點的邏輯推理是:社會化大生產把國民經濟各部門連結成爲一個有機的整體,因而客觀上要求它們之間保持一定的比例關係。
回應 (3)
我要發表
2014/11/10 21:34:05 回覆

咁有冇人贊助帳蓬,飯盒同水先?

2014/11/10 21:25:45 回覆

一步不能讓,此例不可開!我無錢唱歌是否也可去佔領,迫政府俾錢我! {#iconb_265}

2014/11/10 12:29:15 回覆

有多次退場機會,何解仲唔走?

誠市論壇有個台下後生仔話,政府都無比下台階佢地,點退場啫……起碼2016取消功能組別先啦……

 

正啊,到時取消咗,退咗,下次再霸過,爭取多幾樣,循環不息的宇宙!哈哈

user