joboche1
joboche1
joboche1

佔中三子無恥

2014/11/13 22:26:25 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
13 Nov

佔中三子口口聲聲話會自首, 不過未有時間表咁講! 可見得呢三個人正一冇膽匪類, 烏龜一族! 據另一份報紙專欄狠批佔中學生所扮演身份角色喺殺人犯, 不但學足佔中三子事先聲明殺人喺犯法嘅; 殺人喺唔值得鼓勵嘅; 殺人會留有終身案底嘅, 之但喺我哋殺完人之後會自首! 呢種歪理, 呢種心態, 就喺擾亂香港嘅戇乜思維.

 

佔中三子同學聯明目張膽咁表明目的一日達唔到就唔會自首, 更自稱喺有承擔嘅人, 唔會唔自首. 總之喺中央同港特政府唔順應佔中所持目的就勢都喺假, 所以不惜犧牲無辜者; 不惜催毀香港國際地位; 不惜藐視法庭目無法紀, 做盡種種喪盡天良嘅勾當, 先至考慮自首. 等同強姦處女飽嚐獸欲之後, 先至考慮風光大葬式入獄.

 

正所謂好學唔學, 學聯一班參予者學足佔中三子發起人嘅無恥, 誓要傷害香港全港市民嚟報復中央同港特政府唔瞅唔睬. 筆者一直以嚟都提出過好多次同樣問題? 邊個授權學聯可以犧牲同傷害無辜者? 邊個授權學聯可以作為全港市民代表嚟跟中央同港特政府談判? 邊個授權學聯可以逼害無辜打工仔冇車番工? 邊個授權學聯

 

可以破壞行之多年嘅法治精神? 今時今日嘅香港成就入面, 學聯佔中者付出過乜嘢? 當先輩祖輩替香港打江山時, 你/妳哋唔喺投緊胎, 就喺寄區老母個肚未面世; 或者出咗世喺BB同細蚊仔! 而家食爺飯著乸衣, 乜都冇貢獻, 有乜資格要求? 佔中三子枉為人師誤人子弟, 仗恃識得幾套唔喺自己領悟出嚟嘅政治書本係度禍國殃民!

回應 (0)
我要發表
user