joboche1
joboche1
joboche1

佔中拖垮港經濟1

2014/11/15 12:48:02 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
15 Nov

佔中大學生從冇稔過傷害到香港經濟命脈咁犀利! 可見得佢哋真喺柴娃娃人反佢又反, 人玩佢又玩, 人佔佢又佔. 而家嘅香港, 同晚清時候嘅小漁港唔一樣; 而家嘅中央政府, 同晚清腐敗嘅政府唔一樣. 從美國多次打壓中國, 就應該知道美國好驚中國堀起成為國際超級大國. 既然擺在眼前, 連美國都要怕中國強大, 身為中國版圖嘅

 

香港人更應該想中國早日強大, 而唔喺因為某啲政見不合就抽祖國後腿. 要知道中國強大, 香港人去到世界任何一個角落, 更會備受尊重. 唔好忘記, 我哋香港人到外地有事, 可以搵駐當地中國大使館求助求救, 點都唔會搵外國大使館. 即使有香港人搵外國大使館求助求救, 如果唔喺政治難民, 邊個外國國家會有義務援幫香港人?

 

佔中不但反映咗訴求同不滿之外, 更變相暴露新一代大學生全部難當大任, 處事失衡, 既唔識當機立斷期望捲土重來, 亦唔識見好就收, 留好印象比一班支持活動嘅有心市民; 更唔識讓路比打工仔上落班去以心換心爭取支持. 連易地而處將心比心咁簡單嘅道理都唔識做, 仲要話比人聽你/妳哋喺大學生? 好似神仙咁不食人間啲烟火,

 

所以打工仔番唔番到工唔關你/妳哋事! 所以有冇生意做唔關你/妳哋事! 所以有冇錢交租供樓唔關你/妳哋事! 所以有冇得供書教學唔關你/妳哋事! 所以傷害無辜同外國公司運作同利潤唔關你/妳哋事! 咁有乜嘢喺關你/妳哋事呢? 憑你/妳哋而家嘅心態, 香港落喺你/妳哋手, 容乜易變成臭港? 香港垮咗經濟, 你/妳哋會搵到工咩?

回應 (0)
我要發表
user