joboche1
joboche1
joboche1

佔中拖垮港經濟3

2014/11/15 13:34:26 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
15 Nov

從佔中所得出結論, 當有香港人講上述兩個口號時, 早已經不知所謂啦! 講呢種口號嘅人都喺龍的傳人, 唯有中國以龍為國徽, 亦只有中國人喺龍種, 先至叫龍的傳人! 香港有人話唔做中國人, 即係唔做龍的傳人, 試問呢種冇根冇源嘅地球生物, 去到外國以乜嘢身份同人溝通? 同時唔做中國人, 有事就唔可以向駐當地大使館求救囉!

 

筆者多次提到香港喺一個國際都會, 喺一個城市, 而唔喺一個國家! 如果, 香港人唔承認中國喺主權國, 即喺篡改歷史之餘, 連祖宗嚟自古老時代嘅中國, 同埋丟棄祖宗呢啲事都做埋出嚟, 咁樣佢一身嘅中國血就白流啦. 如果真喺唔做中國人, 唔該將身上中國血換晒外國血, 只要你/妳哋做到呢一步, 先至有資格同有力講唔做中國人!

 

唔好以為有能力移民入籍其他國家就可以唔做中國人! 你/妳哋睇吓人哋點稱呼呢班移民者! X籍華人! 換句話講, 唔做中國人嘅移民者, 你/妳哋係被歸類為X籍華人, 而唔喺因為移民而成為X籍國民! 到你/妳死嗰一日, 永遠都喺華人, 永遠都喺中國人! 唔好懵上心口自己呃自己, 要清楚要明白仲要接受香港喺中國嘅地方, 永遠都喺.

 

佔中到而家傷害咗但求溫飽過日子嘅香港平民百姓; 傷害咗打從佔中開始都表態支持嘅善良群眾; 傷害咗打工仔嘅同情心; 傷害咗市民嘅支持度; 傷害咗香港國際地位; 傷害咗國際信任之情; 傷害咗前輩祖輩所打落嘅江山; 傷害咗東方之珠嘅光芒! 千祈唔好用中央同港特政府逼佔中者佔中, 就好比自殺嘅人喺直接死喺自己手上就真.

回應 (0)
我要發表
user