joboche1
joboche1
joboche1

佔中_引起暴亂3

2014/11/21 12:12:59 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
21 Nov

識得批判技倆有乜嘢咁巴閉? 識得批判技倆就可以為所欲為? 識得批判技倆就可以非我族類之下應該受死? 識得批判技倆就可以視全港市民應該為佔中而犧牲? 筆者想問一句你/妳哋算喺老幾? 你/妳哋有乜嘢資格同權利可以犧牲無辜者嚟成就佔中? 你/妳哋有乜嘢本事可以帶領香港先? 你/妳哋連自己都未能帶領好自己,

 

有乜嘢經驗可以令七百萬人聽命於你/妳哋? 單憑你/妳哋匹夫之勇? 單憑你/妳哋任意妄為? 單憑你/妳哋草菅人命? 單憑你/妳哋號召狂徒? 就憑你/妳哋匹夫之勇, 唔睇住大局就亂嚟! 就憑你/妳哋任意妄為, 傷害香港固有嘅根基! 單憑你/妳哋草菅人命, 阻塞消防救護通道百般DIU難! 單憑你/妳哋號召狂徒, 大聲指示要將行動升級!

 

單憑以上種種罪名就可以將你/妳哋繩之以法! 單憑你/妳哋剝奪第三者生存空間就應該受到七百萬人唾棄! 單憑你/妳哋擾亂地方寧定, 依古代早已就地正法! 單憑你/妳哋號召狂徒, 愆生另類暴亂就可以鎖拿拘禁! 只可惜你/妳哋讀咗咁多年書只識得批判! 只可惜你/妳哋唔知批判都從主觀而引起一切諍論. 只可惜你/妳哋將批判

 

用錯咗方向! 只可惜你/妳哋因批判而佔中, 將自己變成政治狂徒! 就因為你/妳哋批判之下, 聲言將行動升級. 由此可以預見意想不到嘅暴亂會因佔中而起, 有流血或傷亡事件因佔中要將行動升級而嚟! 你/妳哋可以強辯唔關你/妳哋嘅事, 不過你/妳哋唔殺伯仁, 伯仁因你/妳哋而死! 你/妳哋話從冇稔過傷害無辜, 無辜者因你/妳哋而亡!

回應 (0)
我要發表
user