joboche1
joboche1
joboche1

佔中_教育失敗造成

2014/11/24 09:39:07 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
24 Nov

如果, 我哋夠晒冷靜, 不妨先坐低, 慢慢食番個飽, 慢慢飲番啖茶; 然後再慢慢思索一下, 點解會有今時今日咁難堪嘅局面? 點解會發生佔中咁大逆不道事件? 如果, 筆者話喺社會教育出咗問題! 喺家庭教育出咗問題! 喺學校教育出咗問題! 咁樣, 佔中呢班腦殘就唔喺罪無可恕啦! 反之, 佢哋全部都喺教育出咗問題底下嘅犧牲者同受害者!

 

先講社會問題! 眾所周知, 而家全世界都喺奉行批鬥法門, 有理又好, 冇理都好, 只要唔合某部份人心意之時, 呢某部份人就會乘勢發難, 專攪破壞, 專攪對抗, 專攪批判, 專攪分裂! 香港原屬於中國傳統文化嘅大都會, 已經比社會媚外心態之下, 將外國成套文化搬入取代原有文化. 點知道外國文化或有可取地方, 亦只能夠借鏡或揀用,

 

而唔喺照單全收咁攞晒嚟用. 中國喺龍種, 喺有外國人冇嘅五千年美德. 而家香港社會取用外國只得二三百年嘅文化, 丟棄五千年嘅根基! 再者, 中國古名喺禮義之邦, 抑己尊人, 與世無爭, 與人無忤, 先至屹立五千年. 香港採用外國批鬥批判文化, 棄禮義而為不仁不義, 愛爭鬥而為殺戳成風, 一班腦殘身受其害之餘, 遺害香港更加深遠!

 

近代佛門大德上淨下空法師曾經慈悲開示指出, 外國文化自幼稚園起便傳授競爭, 繼而鬥爭, 再深化而成戰爭! 外國文化之要義在於輕視身外嘅人, 認為冇人及得上自己, 所以對方唔得, 就要被打壓落台, 由第二個人上任. 當第二個人唔得之時, 又被打壓落台, 由第三個人上任. 如此累堆, 從冇話對方唔得, 就搵適當人選輔助對方到得為止.

回應 (0)
我要發表
user