名校翱翔
名校翱翔
名校翱翔

覆Mr.Chau, Mr.Li

2014/11/27 07:57:42 網誌分類: 未分類
27 Nov

Mr.Chau

問:我今年係英國讀A2 LEVEL ,AS LEVEL (A),FURTHER MATHS (B) ,CHEM (B), 中文(A). 
報左UCAS PHYSIOTHERAPY/ OCCUPATIONAL THERAPY
由於被REJECT, 現時有:
salford - physiotherapy abb (ucas requirment)
kings college london- physiotherapy aab
uea- occupational therapy bbb

salford
應算係一個好stable choice, 但係 ranking 7x , sbject rank: 12 
1)
假設我完成該3年課程後,要回香港工作,係咪唔洗拎牌? d人話 uk physio 畢業就相等 CSP registered member,所以就咁返香港工作就ok?!?! 在香港應受性如何呢??

2)
係英國讀physiotherapy ,ranking 不重要? 只要完成到課程,就可在香港當物理治療師?

3)
如果compare 物治/職業治/ nonjupas 回香港讀 nursing/science , career黎睇,係咪留係英國讀 物治較好??

 

: 因為缺乏在本地實習的經驗在英國讀完物理治療後須在港再考牌Salford雖然是一個十分穩陣的選擇但在港始終鮮為人知認受性不太高因此有其他更佳的選擇的話理應嘗試別因為了回流返港讀大學而將就選科選科應該按照自己興趣前途都是取決於個人能力和做人做事的態度

 

Mr.Li

問:
本人今年f.5
2015 dse
考生
唯修讀Geog Econ 

想問下點先做到獸醫

 

:

你可選擇遠赴英國或澳洲院校完成獸醫課程但當地收生要求頗高如澳洲悉尼大學昆士蘭大學及墨爾本大學需要學生在HKDSE四科合計達最少18分或以上 並在IELTS7分或以上而你亦可選擇到台灣就讀獸醫課程但認受性相對英澳院校低

 

信件繁多,回覆較遲,十分抱歉。如有需要可以致電90880544約見會面,屆時可以直接提供更多、更詳細的意見。

 

章文彬

 

 電郵: mbcheung123@gmail.com

facebook專頁:www.facebook.com/mbcheung123

回應 (0)
我要發表
user