一線曙光

2014/11/27 10:17:24 網誌分類: 教育
27 Nov

轉載:

學生臥虎藏龍 港府葉公好龍

家陣政治入侵校園,唔少大學生有書唔讀,有堂唔上,一味愛上馬路,令人搖頭嘆息。不過,唔好一竹篙打沉一船人,埋首讀書嘅大學生不在少數,更有年輕人醉心科研,發明創造一鳴驚人添。

嗱,年輕人為港爭光,又有新例子嘞。今次嘅主角係科技大學五名機械及航空航天工程系本科生,今年喺一項全國飛機設計比賽中脫穎而出,喺全國一百五十三隊參賽隊伍中勇奪亞軍,為港爭光可喜可賀。得獎作品係一架取名「游龍」嘅雙座輕型水上運動飛機,設計上有三大特點,包括機翼可以摺疊,減少空間浪費;機翼翼尖向下彎,可以減少耗油兼減低升降翻側風險;機腹以水翼代替傳統浮筒,既能減少飛行阻力,亦能縮短起飛所需距離約三成,設計咁有創意,難怪可以衝出香港,揚威神州喇。五位得獎科大生現正同內地集團合作,為內地私人飛機市場研製雙座輕型運動飛機,預計四年後推出市場,前景可謂無可限量架。

事實再次證明,香港唔係無科研人才,亦唔係無出色科研產品,只係無有為嘅政府,無合適嘅土壤,所以咪就算有臥虎藏龍之士,都被迫游向別人田囉。話時話,游龍五子北上發展,香港流失人才固然可惜,不過大家應該為佢哋感到慶幸至啱,你知啦,港府對科研嘅支援長期不足,科研投放佔本地生產總值比率唔夠一個巴仙,喺亞洲四小龍中叨陪末席唔在講,甚至連唔少不發達地區都不如吖,如果五位學子留喺香港發展,英雄無用武之地,一身才華盞被白白糟蹋嘅咋。

講到呢度,功夫茶又要問候一下港府,究竟你哋幾時至肯大力扶持科研發展呢?係人都知,二十一世紀係科技世紀,只有掌握高新科技,才能掌握未來,港府不思進取,獨沽一味金融地產,唔怪得香港經濟一直無法多元化,前途一直暗淡無光喇。喂,前特首曾蔭權爵士將創新科技列入所謂六大產業,可惜講就天下無敵,做就有心無力,葉公好龍,點不知今屆政府發展科技又係得個講字咋。

冇錯,今屆政府係就係提出開設創新及科技局,本來係暗淡中嘅一絲曙光,結果遭議會拉布阻撓,創科局開局遙遙無期。最不堪嘅係,佔領鬧劇沒完沒了,搞到成個香港天翻地覆,隨時墮入萬劫不復之地,仲講乜鬼發展科研吖。

唉,一樣米養百樣人,同樣係大學生,有人為港爭光,有人專倒香港米。功夫茶奉勸各位瞓街大學生,如果你哋真心為香港好,最有效嘅方法就係學游龍五子,努力讀書,裝備自己,將來為香港發光發熱,而唔係將青春浪費喺街頭,將香港變成「動盪之都」吖!

家教失敗、教育失敗、政府失敗!

回應 (0)
我要發表
user