joboche1
joboche1
joboche1

佔中_隨筆

2014/12/02 09:12:29 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
02 Dec

佔中行動被升級到罔顧法紀; 罔顧他人人身安全; 罔顧一身衰敗令日後人生路黯然無光! 讀咗十幾年書, 居然連冷靜兩個字做唔到; 連克制兩個字做唔到, 單單堅持民主自由, 單單堅持一人一票選特首. 莫講話呢個要求不被中央接受, 縱然順應佔中者今次要求, 難保日後仲會發生多次類似要求事件, 只要唔合大學生心意就要作反咩?

 

凡有行動, 執法方面當然要做嘢! 至於被投訴濫用武力, 則有待證據話事! 不過, 佔中單方面指控, 或事出有因; 或屬於事實; 或屬於誣告, 唔可以聽信一面之詞. 至於警方表示已經盡量克制, 同樣都需要證據話事, 亦唔可以偏信執法一面就信以為真. 葉劉淑儀講得啱嘅喺, 面對呢種示威行動, 如果下下都唔做得唔郁得, 點可以完成

 

執法任務? 何況, 雙方觸碰, 自然有身體接觸, 自然有瘀傷! 第三者因為人牆關係睇唔到成因, 斷唔能夠信任官民一方所講嘅內容, 因為任何一方都只會講對自己有利嘅嘢, 縱然喺自己挑起在先都唔會承認. 身為局外人, 應該要持平. 任何組織嘅發言人在發言時務請小心, 因為你哋唔在場, 單信一面之詞而作出評論, 喺極之不合舉動.

 

有報紙公會發言人下下都指斥執法人員動粗喺妨礙新聞自由! 如果你或妳在場, 有親身經歷, 甚至喺親眼睇到, 所講嘅十足十事實真相. 反之, 你或妳並不在場, 只聽信執法人員嘅不法行為, 對自己會員身處現場有冇越軌, 你或妳可以寫包單擔保咩? 就好似佔中一事, 大部份甚至喺九成九報紙一開始都指責政府不是, 以及大力讚揚佔中,

回應 (0)
我要發表
user