何謂絕食?

2014/12/04 19:05:40 網誌分類: 教育
04 Dec

個人認為:絕食即係咩嘢都唔食,包括流質食物(麥片、牛奶、汽水、啤酒....),頂多可以飲清水!

何謂無限期呢?人地好口響咁講,一日達唔倒目的都唔食嘢,咁結果其實係死路一條---差在個人體質能夠捱得幾多日?

咁葡萄糖水飲唔飲得?如果係得嘅,吊鹽水都得啦--都冇經過個口,唔算食嘢喎!

不過,佢地咁多歪理:人地話無限期啫,冇話一個人無限期喎!咁阿A絕食廿四小時、阿B接力又絕食廿四小時、跟住阿C又接力絕食廿四小時、.......當後繼無人咪輪番轉頭囉。咁樣都可以說成是無限期絕食喎!

我都話依家啲年青人未捱過咸苦架啦!三十小時肚餓都捱唔倒。我地幾個朋友傾計,大家一致認為三日唔食嘢好濕濕碎。

希望一個人飽暖就思淫慾啫、肚餓個腦應該清醒番:明白冇嘢食慘過冇民主好多(而且,我覺得依家香港好民主自由,好驚俾佢地攪到原有嘅自由都冇埋),唔好再影響廣大市民生計啦。

回應 (3)
我要發表
383383
383383 2014/12/05 06:40:27 回覆

我每日只花兩小時食野,其他二十二小時,都在絕食。 {#icons_cat2}

絕食好多種方法,例如,接力絕食,每人絕食四小時。 {#icons_cat2}

 

2014/12/04 22:46:44 回覆

闢穀!

2014/12/04 22:13:17 回覆

我女兒試過7日唔食野。

user