文姬歸漢(演出版)

2014/12/14 10:30:55 網誌分類: 粵曲(對唱)
14 Dec

天文台一早講左:尋日氣溫會跌至十四度,真係有得震、冇得瞓!何解?因為尋日要長征北區出騷。大家都知啦,新界氣溫通常較市區低幾度,我地做旦嘅,啲晚裝通常係吊帶嘅;如果響康文署場演出,有室內暖氣,梗係冇有怕啦!今次係民政署嘅社區會堂(講真吖!近呢幾年我都冇響社區會堂演出,更加未試過冬天響會堂出騷),好驚室內會唔會凍到震!

結果,唔知係天文台呃人、抑或我身子好,熱到標汗!

尋日犀利啦!左右逢源,同「哎呀大仔」、「哎呀細仔」各唱一曲。不過,個天又跟我過唔去啦----大仔果首竟然冇錄到,所以今日祇能上載同「細仔」唱呢首歌。

日期:2014年12月13日

地點:和興社區會堂

演唱者:麗/Van

https://app.box.com/s/bdcy87c9gqbm8pf12ozc

回應 (2)
我要發表
2014/12/22 22:20:50 回覆

{#icono0_11}

2014/12/22 17:11:38 回覆

{#iconb_263}倆位唱得好聽。

user