你的XX如何,你的GPA也如何

2014/12/20 16:21:51 網誌分類: 教育
20 Dec

你的教授professor如何,你的GPA也必如何! 

讀了幾年大學,不得不承認很多事都看透了。以前在大學時,覺得GPA橫睇掂睇,也是大學生涯內一個重要數字,intern GPAexchange 也靠GPA 

但後來才驚覺,原來GPA是如斯兒戲。究竟怎樣才可以「谷高」個GPA?努力讀書?老老實實,唔好傻啦,要過三爆四,最緊要揀啱個professorreg 啱個course。正所謂「你的professor 如何,你的GPA 也必如何」,真係冇老點你,那麼core course 呢?祝你好運。

惡搞的professor 也分很多種。入大學後的第一個sem,小弟最先遇到的是一個killerKiller professor 的特徵不難辨認,若要以一句概括,那就是「以為你成個sem剩係讀緊佢一個course」,真係簡直癡線。 

他上堂速度奇快,總之講完相關內容,就等於完成教學。你明唔明,Who cares?整個course workload,彷彿就等如其餘四五個course 的總和,assignment 難到一個,非神童就不能完成的地步,點做好?有計,一,抄source;二,抄神童同學。最難頂莫過於考試之前,個killer會笑笑口講,if you are able to finish the assignments by yourself, I think you’ll be able to pass! 

哇,真是皇恩浩蕩,多謝夾剩惠。望著那份答案都睇唔明的assignment時,你跟我說識做就可以pass?即係點?攞個D呀?唔好講笑,嗰刻真心想立即d rop左個 course,我寧願另外take 4course,都仲冇咁辛苦。及後,有次聽講該professor UST出身,我極度懷疑killer 先生,以前是否超級無敵搏盡,攞哂A+之後,其他同學仔heahea吓,都拎了個A,於是心心不忿,心理有啲唔平衡。

 

當然,本港大學人才輩出,又豈止擺明車馬做killer professor?話說我又遇過一位由法國來的professor,可能好勁,我也搞不清楚,因為根本就搞不懂他,是以英語還是法文授課。遇見這種professor,會令人很迷惘,想搏盡上堂,不過真的聽不懂這位教授在講甚麼。 

聽不懂,也不緊要。望望那份lecture slides,字都唔多幾隻,我心諗。不過好在尚有辦法,搏盡溫tutorial notes。其實有時候,我真心覺得tutor 的存在極其偉大,為了無數唔知自己講緊咩的professor 解圍,或者只是學生唔知佢講緊咩,否則長此下去,大學生三日唔埋兩日,就於校內遊行示威都似。 

好啦,以為問題已經解決,溫熟tutorial notes 走入去考試,揭開份試卷,見到試題問既嘢,完全唔係tutorial 教既嘢,係考返上堂抄既notes,我不禁有丁點兒感慨。其實professor上堂講書,學生聽唔明;算;notes 差,算;整個course 都自修,都算;但係連grade 都爛埋,我好不憤,究竟呢個course重有冇存在的價值和意義?

這位professor,都算是名聞遐爾。原因不外乎講書講得差,或者爛grade。上堂前有哂心理準備,第一堂聽這位professor 介紹自己,Hi, my name is Lam Yeh, hahahahahaha, Ok fine, 已經唔知他想講乜,都知自己今次衰緊,一定會癩嘢。 

其實,我並非想discourage大家,不過有時,GPA真的受頗多不能控制的因素影響,未必只是跟你的努力程度掛勾,既然自己都已經搏盡,GPA結果就算啦,數字嚟姐,一切都是天意! 

 

原載於:http://ithinktim.wordpress.com/2013/03/09/gpa

回應 (0)
我要發表
user