肥龍入冊

2014/12/24 14:46:33 網誌分類: 時事
24 Dec

阿龍今入冊

此後冇龍刮

既知監獄苦

何必偏作賊

 

過氣金紫荊老二肥龍受賄罪名成立、被判監七年半、扣除所有下難大概只須要坐五年半左右。呢嗱、唔講起真係唔知到、原來有好多人為肥龍求情、由其是他的拜把兄弟前金紫荊老大啱僧的求情信內容、將肥龍吹成是金紫荊大救星似的、彷彿應該馬上將他釋放才對。看來啱僧這位沙煲兄弟都可謂義薄雲天、在自己蘇州屎纏身期間、依然肯伸出同情之手、即使它朝有日窄路相逢、做大佬嘅啱僧亦無愧於細佬肥龍矣!

 

所謂夫妻好比同林鳥、大難臨頭各自飛吖嘛!當肥龍被判罪成之後其太座龍嫂便公開澄清與肥龍是財政分家的、意思即係話老娘好手上嘅銀両一概與肥龍無關。念在夫妻一場、龍嫂揚言只會為肥龍申請法律援助其上訴。勿謂龍嫂無義氣、其實她肯替肥龍申請法援已經很不錯、比之那位收咗肥龍八百幾萬両銀嘅外遇飛雞姐連鬼影都唔見好得多架喇!在刑堂作供時、肥龍承認自己大洗、還披露出前講馬部老總尿龜曾經以一千二百萬両銀接濟于他。然而具玩味的是、大判官只勒令肥龍交還陏款一千一百一十八萬両銀。不過據說破產受託人將會追討肥龍過去五年內相關交易、因此飛雞姐收到的八百五十萬未必能夠袋袋平安的。

 

 

呢嗱、所謂同人唔同命、買板要知埞。紫城嘅肥龍又係龍、馬城嘅勾龍又係龍、大家同樣是罪犯收受地產鋪銀両、但肥龍只須坐監七年半、而勾龍就要坐足二十七年咁耐。試問此間差距何其遠?所以話啫、肥龍亦無謂再搞動作、不如安心在監房度過幾個寒暑、待出冊之後才作火燒旗杆好過啦!

 

回應 (0)
我要發表
user