最新美麗標誌--肥面

2007/10/30 14:10:43 網誌分類: 娛樂
30 Oct

港姐出了一個張嘉兒,肥面,豬扒,醜,雖然落選佳麗的質素一般,但按理說何傲兒怎也好過張嘉兒吧?

亞姐又出了一個張家瑩,肥面,豬扒,醜,落選佳麗的質素頗高,特別是內地佳麗,要靚樣有靚樣,要身裁有身裁,怎也好過張家瑩吧?

還是說,原來2007年的最新審美標準已改變,瘦身已經outdated, old fashion,至潮至in原來係包包面?

回應 (2)
我要發表
2007/11/01 19:33:16 回覆

說得有道理,黃子華有句經典:瘦 = 瘦 - 10 lbs。呢條公式,真係只有女人先睇得明……文字化後,就是:幾瘦,都有得更瘦!即係話,只要你的磅數 > 0磅,就要幫襯佢,even你營養不良到就快死。

不過,即使接受她們肥肥地都OK,但仍有另一個問題--嘉兒家瑩都好醜樣!!!!

2007/10/31 00:22:06 回覆

改一改『瘦身』唯『美』之風亦無不可,正如黃子華在某show中說「某天男人對著電燈柱,大叫『正呀!好索呀!』,咁真喺天下男士之褔(恥)」;

其實『瘦』便是美這一條例,也不知是誰定下的,但為何要跟隨呢?

還記得小時候還有推行『肥』為『美』之風,不然怎會有曾經『家傳戶曉』的『唐十二增肥丸』?

user