自家製牛蒡茶

2014/12/30 09:59:20 網誌分類: 未分類
30 Dec

我在12月22日「健康」分類網誌介紹過「牛蒡茶」的功效。上星期因見陽光普照,冇嘢搵嘢嚟做(愿諒吓啦!退左休唔搵啲無謂嘢做吓,容咩易抑鬱架!我攪自己啫,總好過啲人無聊到攪亂社會秩序吖),買左成斤新鮮牛蒡,學人晒牛蒡茶。

人算不如天算,祇晒左一日,跟住幾日都係天昏地暗,下雨兼潮濕,當然唔敢冒險放響晒衣架度,否則淋濕左就前功盡棄。

終於尋日一早見倒太陽伯伯。雖然尋日成日出左街,都好放心拎佢出去晒,今日終於有收成啦---不過,成斤晒埋得番三兩幾!算啦,反正我都係試整啫,遲啲大量買嚟再晒過!而且同晒果皮一樣,我係享受個過程;果皮同牛蒡都係有益食物,有得玩又有得食,何樂而不為?

同女人一樣:整容前、整容後差天共地!

晒完我用白鑊烘過架:

 

自己晒嘅好處係製成品好乾淨!因為沖茶飲最好唔好再洗以免影響療效,但係現成買果啲又唔敢唔洗。

唔單祇咁,上個月我買左一盆蕃茄仔學人種。買果陣有幾粒經已成熟,一星期後有十幾廿粒收成,剛好夠煲一次湯用!估唔到最近又有另一批開始成熟;雖然唔多,夠我煲一次魚湯架啦!幾cheap吖?我果度菜檔十蚊三包任揀(薯仔、洋蔥、蕃茄),幾蚊都慳?買肥料唔駛錢呀?我都話好享受個過程咯!好似晒嘢咁---辛苦過湊仔,早上拎出去晒,傍晚又要記得收番入屋!

應該話:唔辛苦邊有得玩吖?用智能電話玩遊戲夠辛苦咯,連識佢嘅人都辛苦埋,成日三更半夜電話響!我都係辛苦自己啫、冇連累朋友呀!

回應 (7)
我要發表
2014/12/31 09:33:11 回覆

都服左妳啦,新年快樂,身體健康。 {#iconb_21}

2014/12/31 08:58:06 回覆

祝新年快樂,身體健康!

2014/12/31 07:07:06 回覆

新年快樂。 {#iconb_217}

2014/12/30 16:20:08 回覆

同van仔一樣,服咗妳。 {#iconb_276}

2014/12/30 15:02:52 回覆

我見係FB寫左。今日見咁好太陽,拿拿林買左斤幾晒。

2014/12/30 14:12:16 回覆

上次睇你講過牛蒡嘅好處,今日無意中响藥材鋪見到有得賣,馬上買左(放了相片在我網誌)

2014/12/30 10:52:51 回覆

服左你!

user