新年願望

2015/01/01 11:05:22 網誌分類: 生活
01 Jan

一. 早審「雙貪案」,還市民一個廉潔香港,恢復市民對廉署執法的信心;

二. 執法要一視同仁,政府不能軟手軟腳,船頭驚鬼、船尾驚賊;

三. 拘捕「鳩嗚」一眾,還市民安寧生活;

四. 盡速立法:康文署場地不應批出讓人長期佔用(即使用唔同團體名義申請)、設蓬留宿;公眾地方有公眾地方用途,但凡違反用途者,應立即驅散或拘捕;

五. 盡早執左「香港電台」,唔應該浪費納稅人錢,姑息養奸。

-------------------------------------------------------------------

今早聽「新城電台」新聞評論,講及港鐵西環「香港大學站」的命名,英文是「HKU」即是Hong Kong University。此乃全港第一個用英文縮寫作站名的鐵路站:因為「大學站University」已被東鐵所採用,此「大學站」實則是指「香港中文大學University」。依家無端端多左個「大學站」,要嗎便將現有的「大學站」更正為「中文大學站Chinese University of Hong Kong」,否則便有問題!但「香港大學」正式英文是「The University of Hong Kong」,祇不過香港人習慣稱之為「HKU」,可能外國人睇唔明架。

但是,如果將現有的「大學站」改名,可能會引發一連串要改名危機:「九龍塘」可能要改為「城市大學」、「紅磡」可能要改為「理工大學」....牽一髮而動全身!唉,改咩嘢鬼吖,以前大學生受人尊重,依家市民見倒大學生都驚啦,駛咩鬼幫佢地諗咁多吖!「香港大學站」改做「寶翠」就啱啦。

東鐵「中文大學」果頭冇大型屋苑,響果度出入嘅大多係中文大學學生,所以叫做「大學站」啫,現時「香港大學」果頭,「寶翠園」係大型屋苑,何解要命名為「香港大學站」?搭車響果度出入嘅香港大學生佔幾多個百份比?

所以,第日有人問路去「大學站」,你真係要問清楚佢去邊間大學,否則馮京作馬涼,天南地北,點條黑路俾人行!如果被問果個係我,我會勸佢唔好去,特別係「香港大學」,教職員質素差、學生水評更差,千其唔好入,否則前途似咁!我吾會點條黑路俾人行。

回應 (2)
我要發表
立 冬
立 冬 2015/01/06 09:44:11 回覆

很喜歡你的新年願望,祝早日全部實現! {#iconb_263}+3

383383
383383 2015/01/01 19:21:00 回覆

讚成盡早執左港台,免得毒害市民,節目論點,極之偏叵!

如果唔知係政府出錢,仲以為是毒蘋果出資辦的電台。

 

user