Greyhound

2015/01/03 10:43:37 網誌分類: 生活
03 Jan

上海工作嘅姪女趁聖誕新年假期,回港渡假一星期。好日唔返嚟,返得嚟梗係節目多多,約吓舊同事/舊同事聚會啦!不過,佢點都會留番啲時間同我行街食嘢嘅。

尋日去左「又一城」行。佢建議去Greyhound食晏:泰式fusion菜--望吓個餐牌,有泰式、有西式。不過,雖然我食嘢都唔揀擇,但係可以揀嘅嘢唔多,因為主菜好幾樣都係辣嘅,我唔食!結果我叫左:

一. 法國洋蔥湯:嚴格嚟講,呢個湯唔合格,好咸!

二. 芝士和牛漢堡包:熟悉我嘅人都知,我唔會叫漢堡包食嘅!祇不過可選擇嘅菜式唔多,我又俾佢「和牛」果兩個字吸引左,所以叫嚟試吓!平心而論,最好食係薯條:真係饑不擇食--平時食餐附薯條,我都係剩番響度!一來怕上火、二來又唔係咁鐘意食薯條。不過佢啲薯條唔係硬嘅,點茄汁幾好食;反而個包嘅和牛,真係食唔出同普通果啲有咩嘢分別!牛肉色澤較「麥記」果啲淺色囉。

三. 泰式凍奶茶:其實我經已戒左飲奶茶成個月,不過姪女話泰式奶茶味道同我地飲開果啲好唔同,又即管試吓。呢個餐$98祇包一同二,飲品要另加廿蚊。

平時飲嘅奶茶係淺啡色,呢杯奶茶近乎橙色。飲一啖,太甜!雖然有點花香味,但似是糖的味而不是茶的味,有點假,我唔係咁喜歡!反而十多廿年前試過在印度餐廳飲過一杯有玫瑰花味嘅奶茶,至今仍念念不忘!

聖誕新年雖然都過左,商場的聖誕裝飾仍在:

食完呢餐午飯滯到晚上,所以到我的正常用餐時間都唔想食,姪女都有同感!所以我話:食一個豐富嘅早餐加個晚餐其實經已足夠,午餐真係可有可無架!

回應 (1)
我要發表
2015/01/03 11:28:41 回覆

這間我食過,覺得唔啱食。 {#iconb_275}

user