遺憾卻還感謝

2007/11/01 10:48:45 網誌分類: 學子記事
01 Nov

電腦,對不起!  昨晚做完功課,你耗最後一啖氣力,功課印好再改過再印好,你才死機去……

今早,班上的朋友olivia致電,告訴意粉學校停電!

幸好昨晚的essay已像一個漂亮的少女,落落大方地坐在書包的大廳中。

還欠的proposal,很少字,也易寫。感謝自己之前懶,想快快完成bibliography,所以很快就完成了,不想再改、印了出來。現在,不用再砌bibliography; 即使有改動,電腦的資料找不回,bibliography寫得完整-- 要找回該些網址做mini literature review也很容易!

我只剩下手提電腦。沒有printer,但可以到沖晒店印功課; 是昂貴了點兒,卻還算一個好辦法。

再感謝自己對資源的珍惜,outline先於電腦打過,又抄過一次,現在有一個手寫outline在筆記本子裡面,沒有任何做proposal的資料給電腦困著!

感謝天、感謝地。這天第一個感謝olivia! 星期二大家一起吃tea,談了不少事情,覺得大家都有得著啊。朋友,很重要。

回應 (7)
我要發表
ivina
ivina 2007/11/02 22:11:45 回覆

哈……

=.=

 

=]

2007/11/02 12:24:03 回覆

Ivina,

在人生道路上,有事業上的朋友,

有志同道合的朋友; 有伴真好!

2007/11/02 09:41:10 回覆
我敢多ロ講句﹕Cyfie 一定連圍都入唔到,因過去幾年,從來未有靚女能夠「僥倖」入圍!
ivina
ivina 2007/11/01 21:01:21 回覆

cyfie,

好感動呀!!!

努力,妳一定會做到個好靚既港姐-- 不過大家見依家d冠軍咁唔靚,都唔會想做冠軍。妳要選的話,妳咁靚女,意粉實支持妳呀!

(意粉想想下又想去選添~ 過多幾年冇得再去想, 但想想下又明白呢條路唔係自己真正arm去行-- 所以都唔選la。呵呵!)

2007/11/01 17:44:57 回覆

朋友真係好難得,

所以我0地要珍惜佢0地架,

ivina姐姐,我都會好珍惜你呢個朋友0葛.

ivina
ivina 2007/11/01 12:28:57 回覆

about this...

its difficult to arrange a slot ar =]

sor la.

 

歐懷琳
歐懷琳 2007/11/01 11:19:06 回覆
我,生氣了。你都唔約我吃tea!!
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..