裕華新貌

2015/01/10 10:22:56 網誌分類: 生活
10 Jan

香港現存的國貨公司,真係五隻手指數唔晒;生意難撈,尤其是國貨,除左店鋪係自置物業之外,都幾難生存!

佐敦裕華除了是自己物業之外,亦有地利優勢,尚算是市民日常生活消閒的一個選擇。國貨公司俾人嘅感覺係店內陳舊、黑暗...年青一輩,很多都不屑內進。

記憶中,裕華好像半年前開始重新裝修;不過並冇關門,維持營業,所以店內不同部門搬來搬去,有一段時間都唔係幾想入去。依家我相信都完成左七七八八,但外牆棚架仍未拆。

我間中都會行吓佢嘅超市,因為種類都幾多,祇是不知是何原故,每次乘電梯落地庫便聞倒一種幾唔好嘅味道,我估計係臘味加埋海味產生嘅化學作用掛!其他超市祇會在就近肉檔的地方才會有難聞氣味。

尋晚離約會時間尚有半小時,匆匆入超市走一轉。

種類仍多,還增加了一個凍柜,祇是佔地很少!凍柜內有長腳蟹、麵包蟹、法國春雞、法國鵪鶉、魚柳....呢啲嘢同「大棧」、「大昌行」同一牌子,但「大昌行」以重量計,比較上貴好多!裕華白/黃春雞都係均一價$58,鵪鶉較「大棧」貴少少。春雞幾大隻,不過我一次食唔去,我寧願買BB雞;屋企人多嘅係一個好選擇。

佢呢度勝在唔同國家嘅食材都有:台灣、大陸、泰國、香港、馬來西亞、越南...品種幾多,去一轉唔駛通度搵!

不過,都係果句:超市雖然裝修完,不知何解,一樣保留住果種難聞氣味!是地庫的原因嗎?

回應 (0)
我要發表
user