兩個墟!

2015/01/13 10:55:21 網誌分類: 生活
13 Jan

三個女人一個墟,六個女人咪兩個墟囉!

律師朋友退休後,香港、英國兩邊住,佢幾享受英國生活,不過每次回港都約我地幾個姊妹聚聚。上星期佢剛回港,便叫校監(呢堆女人都係退休校長,有啲退休後榮升校監;得我一個四不像:既非教育界、亦非法律界、更非政棍:唔需要為左選票講違心論、做諱心事.....你out啦!依家做政棍志在收黑金,收夠四年仲唔長歎?話之你仲投唔投票俾佢)約埋食晏。

今次約左響大學站凱悅酒店「沙田十八」。律師一到,便每人派一筒英國買回來的曲奇餅,有薑味、薰衣草味、玫瑰味,我鍾意玫瑰紅色,所以拎左個玫瑰味。

真係睇倒有玫瑰花瓣架!

我:「你拎出嚟,我仲以為係做主禮人放果啲花炮添(職業病,愿諒吓啦)。」

其他人:「又真係幾似喎!」

律師:「少少意思咋,唔好介意呀!」

我們:「唔係講價錢,係你要山長水遠拎咁多嘢返嚟。」我諗起姪女每次收拾行李便頭痕---買埋買埋放唔落喼度!回心一諗:又唔係喎!律師響英國有頭住家,無必要帶太多行李,咁咪可以帶手信囉。

律師:「唔係架,我冇咩嘢行李,淨係要幫老豆帶啲葡萄牙罐頭魚咋。」

我:「吓!香港冇得賣咩?」

律師:「香港冇果種魚。」

幾個女人走埋一齊,冇說張家長、李家短,祇係交流吓認識嘅朋友中嘅健康情況。律師係去年九月尾離港,即係「佔中」事件剛開始,返港時事件又結束左。

我:「你就唔啱啦!冇留響度共渡時艱。」

律師:「我有聽個妹講、亦有收聽當地新聞報導架;不過,依家啲學生真係好得人驚!」

我指住其他人:「嗱!呢啲就係你地教育嘅失敗。」

其他校長:「係!香港教育真係失敗。」突然醒覺(佢地都退左休咯):「不過唔關我地事!」

黎智英得罪人多 惹火臨門

神秘人夜擲燃燒彈,肥佬黎壹傳媒連環「中彈」。佔中「幕後黑手」壹傳媒集團前主席黎智英,其位於何文田嘉道理道住所及將軍澳壹傳媒集團總部,昨凌晨兩分鐘內先後被分乘兩輛七人車神秘人連環投擲燃燒彈襲擊,事發後兩輛涉案七人車遭縱火焚毀。警方相信是同一夥人所為,正調查兇徒動機,初步懷疑黎智英或因言論過火得罪人遭報復,與新聞自由無關,正追緝最少四名涉案疑兇歸案。

雖然佢禍國殃港,人人得而誅之,但個人唔同意用以暴易暴方法解決問題,違法之事不應為。多行不義必自敗---等天收佢!

不過,我對香港嘅法官真係冇咩嘢信心。如果浪費那麼多人力物力,拉人封艇,到頭來法庭祇係判佢地罰款了事、甚至無罪釋放,咁咪死?果陣我會同意呢班人咁做架,既然法律都唔公正,惟有江湖事、江湖了啦!

你睇吓大律師公會主席講咩嘢:

石永泰承認公民抗命有爭議,但如果認為將佔領行動定為違法行動,但就人大決定的缺陷和市民不滿置諸腦後,便是自欺欺人。石永泰指出過分強調民眾守法是極權社會的特徵,令法治變成「我以法來治你」、「依我們的意旨辦事」。

如果法官有同一樣的思維,香港市民仲駛唔駛守法?

回應 (2)
我要發表
2015/01/13 17:17:12 回覆

上次我地聚會都兩個墟半。 {#iconb_395}

2015/01/13 12:00:00 回覆

一個不守法之人為何要法律保護?我讚成江湖事江湖了斷!

user