古渡離愁

2015/01/16 20:01:10 網誌分類: 粵曲(對唱)
16 Jan

剛過左嘅星期三北上開個唱(操左七首),呢首係同國內網友第一次操嘅歌----我講我係第一次咋,拍檔出過騷架啦!個人覺得呢首歌幾悶(專業唱家,唱功搭,自當別論),不過同拍檔大家識嘅歌唔同,好難夾曲!所以,既然佢熟呢首曲,我又儘管學嚟同佢試唱吓。唱完大家都覺得唔錯,佢仲約我出騷唱添!嘩,想悶死人咩?

曲情描述:

粵曲中描述詞人李清照及其夫趙明誠的曲,據我所知都有四首:第一首好似係講佢地初遇嘅(我響「戲曲之夜」聽過,唔記得個名)、一首係「金石緣」,講佢地兩位經已結為夫婦,郎情妾意的情節、「古渡離愁」係講趙明誠要出戰,清照在渡頭送夫的情節、而另一首「聲聲慢」,則講趙明誠在行軍時中暑病重,李清明及時趕至,夫婦死別的情況。至於還有沒有其他,恕我孤陋寡聞----唔知!不過,主人翁都死左咯,仲邊有得唱呢?唔係喎!好多曲都鍾意夢會呢個、夢會果個架啦!話唔定....李清照又可以獨唱首「思郎」嘅啫!

日期:2015年1月14日

地點:明輝

演唱者:禮盈/Van

https://app.box.com/s/dafgwjxtslwvm9cvj9ar2jnxc9npj0tc

回應 (0)
我要發表
user