工欲善其事

2015/01/17 08:33:18 網誌分類: 生活
17 Jan

唉!呢輪頭條網唔知發生咩嘢事,我每次入嚟都要轉轉接接---入左其他網友個blog先至返倒屋企!

尋日去開佐敦,諗起想搵個湯勺,所以咪行吓上海街囉!上海街由公眾四方街至窩打老道一段路的店鋪,主要出售煮食爐具、廚房用品一應俱全,得閒行吓都可以up date吓自己。

湯勺每個家庭都有,理論上都係不銹鋼製成品,唔會爛,何解要買?

事緣:睇電視日本烹飪節目,見廚子用來盛湯的勺子有個咀,湯便沿著咀倒出,不會倒瀉。家裡的湯勺偏大,很多時盛湯都有倒瀉的情況,咪即管搵吓有冇得賣囉!我行過日式超市十二蚊店架啦---冇!

可能呢樣嘢都幾刁鑽,冇咩嘢市場(冇市場咪冇得賣囉),行勻晒得三兩間有,而以下呢個款得一檔有。有咩嘢特別?見唔見個咀多左啲嘢?我估係用嚟隔湯渣嘅,如果可以隔埋油就發達咯!盛惠三十五個大餅。冇呢個設備嘅賣廿五蚊。

 

回應 (2)
我要發表
2015/01/17 22:13:22 回覆

頭條成日發脾氣架!

2015/01/17 11:25:39 回覆

我都係兜兜轉轉先返到自己屋企,所以都冇心機寫blog咯! {#icons_cat6}

user