麵醬蒸鱭魚

2015/01/22 08:51:24 網誌分類: 食譜
22 Jan

尋日去街市,原本諗住買花蛤,去到才發覺好多魚檔冇開(我相信因為係農曆十六)。得一檔有花蛤賣,六十蚊斤,梗係唔買啦!

冇咩海鮮食,咪食冰鮮囉!見倒啲鱭魚幾大條---平時好細條架!我試過買鱭魚食,佢比較軟身,所以我用粗鹽醃左,用上湯蒸焗嚟食。

有次見人買鱭魚,我多口問佢用嚟點食?佢答煎熟食。不過,我唔想煎喎!

好少有咁大條嘅鱭魚賣,於是有理冇理買左先算;我話買十二兩,魚販係都要我買夠一斤先幫我劏(其實劏呢啲魚有幾難?不過算啦,都係廿八蚊一斤啫)!

買完魚去蛋檔買蛋。蛋叔問我買左啲咩嘢魚(隔住膠袋佢睇唔倒)?我答:「鱭魚。」

蛋叔:「哦!鱭魚?煎嚟食啦!」又煎?

蛋叔:「呀!可以用麵豉蒸。」噢!腦子叮一叮,我一於用麵醬蒸。

材料:

鱭魚一斤

麵醬半碗(其實多少好隨意,鐘意咪多啲,唔鐘意就.....唔好落啦)

一. 麵醬用油開稀(喜歡的也可落生粉),抹勻魚身,醃最少一小時(我通常一早做左,傍晚煮)。

二. 將魚放上蒸碟,如油太少,可再加油,大火蒸十分鐘。

註:

一. 鱭魚肉地比較削,有啲似獅頭魚,得中間一條骨。依家咁大條,食起上嚟有啲魚油(又有啲似烏頭,不過烏頭肉質較實),我鐘意食!

二. 麵醬帶甜,不用下其他醃料經已夠味,落多了也不用擔心。

回應 (0)
我要發表
user