百萬軍中藏阿斗

2015/01/24 11:46:13 網誌分類: 粵曲(對唱)
24 Jan

我覺得成首曲嘅鋪排幾有趣---此曲前半首:趙子龍的動(強)、與糜夫人的静(弱)成強烈對比。拍檔同我都係第一次埋鑼鼓,唱唱吓又發覺樂師嘅譜同我果份有少少出入;起碼都要操多兩次才熟!

曲情描述:

劉備被曹操大軍追擊, 兵敗長阪坡, 與甘、糜二夫人及兒子阿斗失散. 劉備猛將趙雲(趙子龍)單騎馳騁於敵方千軍萬馬中, 先救出甘, 再多次衝入敵陣, 幾經艱險, 始見糜抱阿斗於枯井之旁. 糜受箭傷,不欲連累雲, 託雲護阿斗衝出重圍, 然後跳井自盡. 雲解甲藏阿斗於胸前, 與敵軍廝殺, 終奪圍而出, 親把阿斗交予備。

日期:2015年1月19日

地點:香港

演唱者:LK/Van

https://app.box.com/s/tiyaen85it0iq3yyvwh3hco4btcc9z0g

回應 (0)
我要發表
user