佛門清淨地?

2015/01/31 10:47:56 網誌分類: 文化
31 Jan

寫生都唔俾,真是匪夷所思,有位網民,就曾經遇見過以下的不愉快經驗。

「本來打算來這裡,一面畫一面吸收下靈氣,點知原來志蓮淨苑不准繪畫,寫生的時候,接連被三個保安干涉,一會兒逐客,一會兒又說可以寬鬆處理,結果勉強畫了個大概,就覺得冇癮走了。 

為何周圍的遊客影相可以,我躲在一角寫生就不許呢,真搞不懂是甚麼的規矩!」

香港就是這樣畸型的一個城市,表面上樣樣都規規矩矩,實則是死氣沉沉,容不下一點的彈性寬容和創意,物業管理公司於是乜都正來做,唯恐犯錯被人投訴,寧緊勿鬆,乜都唔俾,前線實Q,因為怕孭鑊,就更嚴厲。 

通常在這些情況,你企硬問他們究竟犯左邊條例,邊條規矩說唔俾,他們大都答不出,總之就是唔俾,叫佢揾上級嚟,佢地好多時,真係會揾個著西裝嘅物業主任嚟,跟住又和你激烈地理論一大場!

有時啲著西裝的人會讓步,話下不為例,叫你待一會兒就好走了,免得大家都難做,算是通容給你;但有啲會非常惡死,當咗自己係執法者來凶你,如果你覺得道理在自己一方,就被迫要繼續企硬。

回應 (0)
我要發表
user