打到嚟啦

2007/11/03 21:56:52 網誌分類: 議員也瘋狂
03 Nov

這個月,咁唔好彩,撞啱乜野區議選舉,又乜野立法會補選,我住港島區,夾夾埋埋十幾個候選人,肯定會輪流洗樓,煩都煩死。

嗱!就琴日,個市跌左千點,佢地失驚無神走來啪、啪、啪,拍門,咁多人死唔見佢死。我話過,邊個唔洗樓就選邊個。哈哈哈!

响街,仲墟冚,個個舉哂旗,攔途截派傳單,又話要改善民生、爭取直選;唉!年年都係咁,做唔到就賴、鬧。嘥氣!直選就係直接由阿爺選嘛!爭乜呢?民生?老曾叫市民搏命生啦。

還好,巴士阿叔做唔到候選人,若果唔係,有難啦,你話唔選佢,佢日日走嚟敲門,一味喊住「未解決、未解決.......」,唔得佢死。

假若,所有當選者都衹義工,no pay,你估會唔會咁多人趁墟呢?佢地唔係話服務市咩?

回應 (5)
我要發表
2007/11/04 16:10:34 回覆
我住呢區都係咁,成條路都係旗幟吶喊時,我唯有攞部nds出黎,一路打一路低頭,扮睇唔到!
2007/11/04 11:44:10 回覆
他來洗樓時,你咪叫佢順便幫你執下屋囉。
則卷小雲
則卷小雲 2007/11/03 23:38:16 回覆
我買果隻冇跌, 仲升左7蚊呀!
2007/11/03 23:33:13 回覆
我理得佢哋攪緊乜,總之我又唔係〝選民〞,所以唔關我事嘛........
2007/11/03 22:11:16 回覆
「未解決、未解決.......」,總知就係未解決、未解決.......」!
user