最後的上課天

2015/02/02 07:14:34 網誌分類: 教育
02 Feb

Last day之嘛 ………」

我曾經天真的以為,今日唔會有feel,點知落堂時,認認真真地嗌聲老師再見之後,突然發現,原來好耐之前,已經連企起身都懶得做!

原來呢句說話咁有意思,原來可能已經再無機會再講,突然後悔過往專登同老師鬥氣,後悔無認認真真上過一次堂,後悔今日已經黎到最後的一課! 

回望過去,恍惚自己依然係中一,恍惚自己依然係咁幼稚,恍惚仲聽到某個老師講話,「眨下眼一年,眨多下又一年」,先發現原來你地係睇住我地大! 

原來搭住膊頭影幅相,原來一句簡簡單單既感言,原來縱使激到佢地彈起,佢地都依然會掛住我地,原來一個咁簡單既動作,有咁大威力,先發現原來彼此既感情已經咁深。

我會永遠記得今日,記得百六個氣球一齊爆既震撼,記得全級最靚既呢一幕,記得呢間學校比我既一切一切,記得今日喊住黎笑,笑住黎喊。 

遇過既好老師有太多太多,希望你地鍾意呢份中六同學送比你地既禮物,仲有同學們,有咩留番惜別會那天再喊過!

回應 (0)
我要發表
user