仙侶會鵲橋

2015/02/13 15:10:11 網誌分類: 粵曲(對唱)
13 Feb

呢首曲近期好流行,我一口氣應邀操左四次!三次響深圳,一次響香港,結果:最好果次竟然係香港果次!

香港音樂少,冇理由效果會好過深圳架!問題係:

呢首新曲,可能深圳有些曲社嘅音樂師父唔太熟悉首歌嘅節奏:同一個腔,個個師父速度唔同:好亂;有些是錄音問題,音樂聲蓋過唱口,反客為主!

呢首曲開頭果段音樂,有一大段笛聲,四次之中呢次最好(當然,吹口係高手),真係分得倒何謂拍和,令人聽得舒服;而不是音樂與唱口爭寵!亦清楚聽倒唱緊咩嘢(你唱歌露字都冇用,假如俾音樂聲蓋過)。

「仙侶會鵲橋」,講的當然是牛郎織女的故事,無人不曉。一年一度先有得相見,梗係淒涼啦!

日期:2014年2月9日

地點:香港

演唱者:LK/Van

https://app.box.com/s/j17931rc606bn0p7vnsa58270g5cz26d

回應 (1)
我要發表
2015/02/16 08:58:08 回覆

{#iconb_263}好聽

user