幸福婆婆

2015/02/15 11:38:46 網誌分類: 生活
15 Feb

我一年中都有十次八次幫趁「麥記」食早餐。雖然去嘅次數唔多,但係每次都見倒幾位婆婆,坐在同一位置,令我印象最深刻是她們都是飲咖啡!

我的感覺是:上了年紀嘅人,唔會喜歡去食「麥記」,除非是孫兒叫到,趁熱鬧!可能是我將心比己啦,你叫我天天吃「麥記」,真係慘過油刑架。

我間中會坐響佢地隔離,所以聽得倒佢地講咩嘢!佢地雖然上了年紀,但言談舉止知書識墨,有兩位還是上海婆婆。

今早去麥記,咁啱又坐響佢地隔離。其中一位婆婆講:「尋日買左條?魚,用蒜頭豆豉蒸,好好食!」但係佢講來講去都講唔出果條係咩嘢魚?

我心諗:用蒜頭豆豉蒸嘅魚,五隻手指都數得晒啦!

於是買鯇魚頭(搭咀):「係咪盲鰽呀?」講呢啲嘢,實啱咀型,唔會俾人噴!

婆婆:「係呀!係呀!你話係咪好好食呀?」蒜頭豆豉唔係人人鍾意食。我會用蒸頭豆豉整嘢食,祇係要佢啲味,食時會將佢撥開。

我:「咁要睇吓鍾唔鍾意食蒜頭豆豉囉!紅磡街市經常有游水盲鰽賣。」如果你問我,我唔係特別喜歡食盲鰽---縑佢味淡,肉削!

另一位婆婆講:「早兩日去覆診,新抱請唔倒假,個仔陪我去;上車果陣個仔蠢到死,淨係攪住我條腰!我對腳冇力吖馬,佢攬我條腰有咩嘢用。我新抱陪我果陣,就識得託住我對腳。」呢位婆婆要用拐杖。

我:「你個仔肯陪你睇醫生,經已好好架啦!男人通常都冇女人咁細心。難得你新抱對你好之餘、又細心。」大家知啦!女人通常係祇會對自己阿媽細心嘅啫。

另一位婆婆:「你後生果陣咁辛苦湊大啲仔女,依家佢地有孝心係修倒番嚟嘅;你睇吓阿邊個(不在場人士),佢個仔睬都唔睬佢呀!」

其他幾位婆婆:「抵佢喎!佢果陣時係又打、唔係又打,打到個仔飛起。」

不過,呢個世界唔係有因必有果嘅(佛教徒一定反對)----你對仔女好,唔代表將來佢地會對你好!講到咁灰?事實嚟,依家冇反哺呢樣嘢,佢唔駛你幫佢養埋老婆、仔女經已係萬幸!

你對仔女唔好,亦唔代表佢地一定會對你唔好(惟一解釋咪係你前地欠左佢囉)----有啲人死好命,有啲傻仔傻女扑心扑命照顧佢!不過,都要你有條咁好嘅命先得:物極必反!

睇番呢幾位婆婆,每日風雨不改,相聚於「麥記」食旱餐,天南地北傾番個多小時,經已係人生快事!

回應 (3)
我要發表
2015/02/17 15:21:00 回覆

呀仔都講過話:如果我有事佢唔會遲咗份工來服侍我,叫我唔好怪佢,會送我入老人院。
所以我都對佢講:大家咁話啦(佢有事我都會送佢去老人院,因為我老喇,力又冇,大家打和啦) {#icons_cat2}

2015/02/15 12:10:57 回覆

係物極必反!

2015/02/15 12:01:37 回覆

你是傻女?還是伯母好命?我是平凢人!

user