懷舊滋味對話

2015/02/16 18:16:16 網誌分類: 懷舊
16 Feb

途經油麻地,看見一小店門前排了長龍,拍下照片並傳給朋友。大家繼而在Whatsapp 展開了以下一段對話:

 

 

平常心:估下為乜事排長龍

 

友人甲:北角雞蛋仔?點解無聽過

 

友人乙:好出名?

 

平常心:蘇絲黃曾經推介過,而家做到有分店。

 

友人甲:頭先睇舊雜誌,話 Jenny's Cookies一個月做幾千萬生意,排長龍兼限量發售對唔住,真係唔覺得有乜特別,真係唔明啲人心態。

 

平常心:平嫂's Cookies 仲好食啦 [講笑啫]

 

友人乙:等緊食

 

平常心:啲小店出咗名,變成 mass production,品質會走樣。

 

友人甲:五六年前已食過一般而已。

 

友人乙:好多係鱔稿,但求迎合港人一窩蜂心態。

 

友人甲:我哋細個時好多嘢都好好食,以前啲嘢好食係正常嘅

 

平常心:我細個鍾意食一種街頭賣嘅夾餅,一盤圓形,切開一個個長三角形,中間加砂糖,椰絲,碎花生等。而家唔見有。你哋食過未?

 

友人甲:食過,而家得格仔夾餅。以前食物新鮮。

 

平常心:就算係街邊賣嘅牛雜、潮州鹵味、越南春卷...,都好食啲,又無話食咗肚痛。

 

友人甲:仲有生菜魚肉、碗仔翅、魚蛋、酸齋

 

平常心:仲記得灣仔碼頭水餃,我真係喺灣仔碼頭食過,當時兩姐妹做。而家個家姐(定係妹?)都發咗達。當時唔覺得有乜特別。

 

友人甲:以前無食過。喺超級市場買到嘅,一啲都唔得。

 

平常心:細個時街口間麵包舖,每日下午四五點新鮮出爐麵包,街尾都聞到香味。我阿媽聞到香味,就會叫我去街口崑山買個菠蘿包或雞尾包食,當下午茶小點。

 

友人甲:邊間?

 

平常心:崑山,喺景隆街近駱克道,無咗好耐。後來喺天后見過間同名嘅,而家都好似無埋。

 

友人乙:細個果陣,深水埗簡直係街邊檔天堂,夜晚一檔檔車仔,太多好嘢食

 

 

懷舊滋味對話,大家意猶未盡都在追憶昔日逝去的味覺享受和街邊情懷。

 

 

平常心

 

回應 (0)
我要發表
user